[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 204408
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Recension på Tummy2Tummy dvdn? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
Jag köpte den i lördags, återkommer när jag hunnit titta!
Användarens profilbild
Av Sarai
Nu har vi studerat delarna som handlar om långsjal och ringsjal. (Det finns avsnitt om bärpåse och ABC-selar också.)
Det jag har sett är utförliga (ibland mycket utförliga) genomgångar om hur man gör. Först tar de grunderna, och sedan mer avancerade knytningar. Jag har burit i 10 månader och mycket var bekant, men det dök upp en hel del nya tips och trix. Jag ska t.ex. testa hur man ammar ett större barn i långsjal, det börjar bli aktuellt nu.
Jag studerade ringsjalsdelen tillsammans med maken. Rent pedagogiskt var det inte fel, jag klagar på att Karl har för raka ben ibland, först nu fattade han vad jag menade när han såg det på DVDn.
Sammanfattning: En trevlig DVD med en hel del tips och trix, men inte nödvändig för att man ska fatta hur man gör för att bära barn. Tänk också på att den är på amerikansk engelska och inte är textad. Jag har varit i USA ett år, och jag uppfattar inte allt. Fast man lär sig en hel del bara på att titta.
Av anna m
Jag tycker den är väldigt informativ och den gjorde att jag vågade slänga upp min ena tremånadersbebis på ryggen - alldeles själv. De börjar varje avsnitt med att prata säkerhet och det är ju jättebra. Jag tyckte språket var väldigt lätt att förstå. Jag titade i första hand på avsnittet om långa och korta sjalar. För mig var det väl investerade pengar.
Användarens profilbild
Av Helena
Vad är det för långa sjalar de använder i dvdn? Jag fick uppfattningen att de inte skulle använda några diagonalvävda, men jag har ju inte sett den.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
hon som visade långsjalar hade en hembyggd trikå (som var ej sydd vid kanterna), en svart ellaroo (tror jag), en långsjal från Hotslings (fast nu är den discontinued) och några andra sjalar och pareo
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?