Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
#8837536
Vad finns det för väskor att använda vid ryggbärande i sele och sjal? Bra dåliga? Saker att tänka på? Fungerar tex ergoryggsäcken på boba/ beco butterfly 2?
Av ika i rutan
#8837979
Jag har en handväska/axelväska där jag får plats med typ 2 engångsblöjor +lite tvättlappar.. använder jag också även när jag bär på mage 8)
Av mammatillE
#8837984
sussi_82 skrev:Jag har en handväska/axelväska där jag får plats med typ 2 engångsblöjor +lite tvättlappar.. använder jag också även när jag bär på mage 8)
Säkert bra för många. Men jag måste ha reservkläder med. Och så.är jag fenomenal på att packa med mycket grejer.. Kan vara bra att ha liksom 8)
Av ika i rutan
#8837991
mammatillE skrev:
sussi_82 skrev:Jag har en handväska/axelväska där jag får plats med typ 2 engångsblöjor +lite tvättlappar.. använder jag också även när jag bär på mage 8)
Säkert bra för många. Men jag måste ha reservkläder med. Och så.är jag fenomenal på att packa med mycket grejer.. Kan vara bra att ha liksom 8)
Ja men eller hur så oftast har jag med en sån där tygkasse fast det blir mest bökigt att gå och släpa på den också har jag en liten ryggsäck där jag får plats med en hel del och som man kan bära på magen :lol:
Alltså ryggsäcken frammåt.
Av Enid
#8838431
Att sy en onbag i ett vattentätt tyg kan inte vara så svårt :hmm: . Antingen med galon utanpå eller med ett lager PUL som fuktspärr innanför det fina (och slittåliga) yttertyget :tumup: . Eller med en fin mönstrad vaxduk som yttertyg :love: .
Av Joanna
#8865328
Jag har sytt en "påsväska" med brett axelband så att den inte skall skära in i Joannas rygg eller min axel, Jag var tvungen att göra axelremmen extra lång oxå så att den räcker över oss båda. Den funkar fin fint även sen när hon kommer att sitta på ryggen. SUPER lätt att sy!! o snygg... :D
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8929886
Joanna skrev:Jag har sytt en "påsväska" med brett axelband så att den inte skall skära in i Joannas rygg eller min axel, Jag var tvungen att göra axelremmen extra lång oxå så att den räcker över oss båda. Den funkar fin fint även sen när hon kommer att sitta på ryggen. SUPER lätt att sy!! o snygg... :D
Har du något mönster på den väskan? :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?