Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tulla
hej,

försöker komma underfund med hur man skall lösa alla problem som kan uppstå när man är långt hemmifrån och har den lilla i sjal.
Ex. spöregn, storm, akutbajs osv.

jag har vågat mig iväg på längre och längre turer, men det känns fortfarande lite riskabelt. dessutom är det nog dax att jag skaffar mig nån ultrapraktisk väska. vore glad för lite råd.... :?

/T
Användarens profilbild
Av boosten
Hm. Är det så annorlunda från om man har vagn egentligen? Börjar det spöregna så täcker man barnet så gott det går med sjal och ev ytterplagg och så. Blir det bajskris så är det bara fram med välutrustad skötväska (?)

Själv är jag väldigt sugen på att skaffa mig en midjeväska av större storlek, har hittat en Haglöf strl L som verkar jättebra för det viktigaste, och innebär ju ingen extra vikt på armar och axlar. Men jag får nog önska mig den i födelsedagspresent, sambon tyckte den var på tok för dyr (500:-)..

Men jag känner igen den där oron lite faktiskt när jag tänker efter, men den har minskat betydligt sedan ines var jätteliten. Man vet ju mer vad man kan förvänta sig av henne nu..
Användarens profilbild
Av Helen
På Stadium finns en bra midjeväska. Den sväljer allt du behöver.
Jag har själv tittat på den, men jag köpte P.O.Ps när de sålde.

Akutbajs.. Tja allt du behöver har du i midjeväskan, har du sjal kan du använda den som liggunderlägg. Lämpligt skydd att lägga på den får du säkert på BVC. :hide: Det fick jag i alla fall när jag frågade snällt. De där tunna i papper med plast på baksidan.

ECar du är det en annan fråga...jag har aldrig behövt leta upp lämpliga toaletter, men det finns säkert någon här som kan hjälpa dig med det.
Användarens profilbild
Av frida
boosten skrev: Men jag känner igen den där oron lite faktiskt när jag tänker efter, men den har minskat betydligt sedan ines var jätteliten. Man vet ju mer vad man kan förvänta sig av henne nu..
:iagree: När M blev större blev skötväskan mindre :) Jag använder liten ryggsäck med blöjor, påsar, tvättlappar och ev ombyte.
Användarens profilbild
Av Helene
Måste bara säga att ni valt ett jättefint namn!!! :heart: (och min Sigrids kusin heter Saga!)
Användarens profilbild
Av Helena
Tror man att det ska börja regna, kan man ju ta med sig ett stort paraply.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Om du bär på magen så tycker jag att ryggsäck är suveränt! Fast det hade jag även till mitt vagnbarn... :lol: Om det börjar regna... Ja antingen paraply, eller oxå kanske en sån där regnponcho, de borde gå att fixa till att bära i... :idea:
Användarens profilbild
Av Tulla
Tack för alla goda råd.
Jag hittade en jättestor magväska längst in i garderoben som jag har testat och så hade jag paraply för det regnade såklart när jag skulle ut. Det funkade ok. Det bästa är iallafall att Sigrid mår som en prinsessa i sjalen. :)

Och Helene, tack och jag håller såklart med om namnen :D

/T
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?