Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8800415
Jag gillar bärjacka! Inga problem att ta på och av själv :tumup:
Jag har en tunnare i windstopper-fleece som också står emot lite regn, lagom för vår höst.
#8800438
Sofie skrev:Jag gillar bärjacka! Inga problem att ta på och av själv :tumup:
Jag har en tunnare i windstopper-fleece som också står emot lite regn, lagom för vår höst.
Ja precis. Nu kör jag med en felix pera jacka men det är snart för varmt för den. Vad är det för wsjacka du har? Låter kanon!
#8800444
mammatillE skrev:
Sofie skrev:Jag gillar bärjacka! Inga problem att ta på och av själv :tumup:
Jag har en tunnare i windstopper-fleece som också står emot lite regn, lagom för vår höst.
Ja precis. Nu kör jag med en felix pera jacka men det är snart för varmt för den. Vad är det för wsjacka du har? Låter kanon!
MaM two way delux, mkt nöjd med den :tumup:
Den är på rea på edenbaby just nu såg jag!

Den är stor i storlekarna! Tar inte mycket regn men helt ok. Smidig panel som funkar båda fram och bak. Passar både liten bebis och större barn :tumup:
Nu bär jag j F mest utanpå kläderna men har prövat den i höstas också när hon hade feber och så.
#8800447
mammatillE skrev:
Asia skrev:min fyraåring vägrar bäras juuuuuuu :purskis:
Huu :shock: . Jag bävar för den dagen.. :(
Men fyraåringar kan man prata med lite bättre? Muta?
:hmm: :rofl:






:wink:
#8800461
mammatillE skrev:Sofie! Den verkar kanon! Tyvärr fanns den inte i min storlek..:(
Annars har jag också funderat på bärväst i fleece..
Ah, missade att det var utsålt på storlekar. Det var ju synd! Den har avtagbara ärmar också så den är verkligen användbar länge.

Bärväst är säkert också supersmidigt den här tiden på året! Har du sett ngn fin?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?