Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8800472
Sofie skrev:
mammatillE skrev:Sofie! Den verkar kanon! Tyvärr fanns den inte i min storlek..:(
Annars har jag också funderat på bärväst i fleece..
Ah, missade att det var utsålt på storlekar. Det var ju synd! Den har avtagbara ärmar också så den är verkligen användbar länge.

Bärväst är säkert också supersmidigt den här tiden på året! Har du sett ngn fin?
Ja perfekt med avtagbara ärmar med! Ja de har rätt fina bärvästar på mammabarn. Sen vill jag minnas att det funnits fleecetröjor på eBay med. Får kolla!
#8828773
Fleeceväst har jag använt mycket. Men min Peekaru är väldigt trixig att få vid ryggbärande och den är för liten "påse" för större barn. Men man kan ju sy en mer anpassad variant?
#8828791
mammatillE skrev:
Diesel skrev:Jag har hörselkåpor - på mig själv!! :lol: Kläderna måste ju sättas på vildingen, så det finns inte så mycket annat att göra.
Haha..ja det skulle behövas. Jag vill ha bebishandbojor med.. :lol:
Då går kanske att bära i också? :hmm: Över axeln som ett nyslaktat djur :tumup: :lol: .



Oj, nej, förlåt! Jag tror visst jag gick över någon såndär osmaklighetsgräns nu :oops: . Men just så fast utan handbojorna har jag burit till dagis många gånger, utan ytterkläder på barnet och i alla tänkbara väder :roll: . Tur att vi hade nära till dagis!! :roll:
#8828796
Mamajacket bar jag i för att slippa ta på ytterkläder (eller ens innekläder vissa dagar). Det är en ullkappa med delbart blixtlås i ryggen där man kan zip'a i en bärpanel vid behov :tumup: , det borde vara lätt att sy i ett blixtlås på vilken flexjacka som helst och sedan klippa till en bärpanel i fleece och sy i blixtlås (runt panelen samt i ryggen på jackan).
#8828802
Asia skrev:min fyraåring vägrar bäras juuuuuuu :purskis:
Min åttaåring skulle nog gärna vilja bäras men jag vägrar :?

Jag gick in i tråden för att få lite tips om hur man ska göra för att klä på trilskande sexåring och åttaåring :hide:
Jag tror inte bärjacka är lösningen på vårt problem. :lol:
Vi kämpar vidare. Med åttaåringen har det börjat gå lite bättre så jag ser en ljusning...
#8837983
Tassar

Lilleman försöker rymma från all påklädning. Antar att det inte kommer bli lättare med tiden :lol:.
#8838085
Suses Kinder Coat Delux blev det här till slut. Gillar den inte som vinterjacka. men skalet och fleecen var för sig funkar kanonbra. Lite ledsen att det bara fanns ful grön kvar i min stl när jag beställde. Men vet ni vad, den står emot en rejäl skur. Det gjorde minsan inte de äldre modellerna jag hade till de andra barnen. Allra största nackdelen är att det finns kardborreknäppning som riskerar att komma i kontakt med och förstöra sjalen. :(
#8934118
Men alltså, jag har ju inbillat mig att det ska bli lättare att klä på ju äldre barnen blir :) Stämmer detta alltså inte? Min är 4 mån o jag har ju märkt lite tendenser, när vänder det?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?