Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8772372
Hjälp! Jag har en allvädersjacka från Mamalila, en sån här https://www.mamaponcho.de/Babywearing-i ... r::21.html

Jag har hittills använt den som gravidjacka och bärpanelen på ryggen till min tvååring när vi gått till och från förskolan och hon varit vaken. Nu har lillebror kommit och jag bär honom i trikåsjal på magen och stötte genast på problem. Jag vill ju kunna lägga in huvudet innanför sjalen eftersom han sover men hur då? Någon som har tips? Jag har helt enkelt struntat i hålet i bärpanelen och bara inte knäppt hela vägen men det känns ju som en opraktisk lösning onekligen.

:help:
#8772721
Kristina skrev:Det är därför jag inte gillar bärjackor som har eget hål för bebishuvudet.. :hide:
Men snygg var den iaf!
Nä, jag hade inte en tanke på det när jag köpte den. Surt om jag behöver köpa en ny, den är väldigt trevlig i övrigt.
#8773577
kronärtskocka skrev:Tassar då jag har samma problem med deras ulljacka. Med resultatet att den nu är hemma medan jag bär i Mam Upgrade istället...
Mm, jag har ju sålt min. Jag får prova mig fram lite när han blivit lite större och är vaken en stund i alla fall. Vill inte köpa en jacka till ju!
#8773616
mandisg skrev:
kronärtskocka skrev:Tassar då jag har samma problem med deras ulljacka. Med resultatet att den nu är hemma medan jag bär i Mam Upgrade istället...
Mm, jag har ju sålt min. Jag får prova mig fram lite när han blivit lite större och är vaken en stund i alla fall. Vill inte köpa en jacka till ju!
jag har haft 3 olika jackor och inte hittat den ultimata än. :roll: Just nu har jag mannens avlagda jobbjacka när V åker innanför jackan.
#8776870
Kristina skrev:
mandisg skrev:
kronärtskocka skrev:Tassar då jag har samma problem med deras ulljacka. Med resultatet att den nu är hemma medan jag bär i Mam Upgrade istället...
Mm, jag har ju sålt min. Jag får prova mig fram lite när han blivit lite större och är vaken en stund i alla fall. Vill inte köpa en jacka till ju!
jag har haft 3 olika jackor och inte hittat den ultimata än. :roll: Just nu har jag mannens avlagda jobbjacka när V åker innanför jackan.
Tredje på ingång här nu också. Didymos variant, vi får se hur den känns.
#8787156
Didiymos-jackan påminner en del om min MaM Upgrade men mindre i storleken så det blir inte lika mycket tält. Har bara provat på magen eftersom jag inte bär storasyster än men hittills är jag nöjd.
#8800915
mandisg skrev:Didiymos-jackan påminner en del om min MaM Upgrade men mindre i storleken så det blir inte lika mycket tält. Har bara provat på magen eftersom jag inte bär storasyster än men hittills är jag nöjd.
Vi gillar också didy-jackan :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?