Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#17109
Det verkar ju vara bra... Jag får slå till med ett par när barnbidraget kommit ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
#17114
Jennelii skrev:*lägger till* eller kan det vara annorlunda på dyrare glasögon?
Babybanz har ju en neoprenrem runt huvudet, alltså inte vanliga skalmar. Och jag lovar, de sitter som berget! :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
#17126
Å coolt, sånt har jag aldrig sett förr...men dom borde haft svarta..
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#17206
Har ni hunnit mer än prova era solisar på barnen ännu? :?: Min väninna som reser mycket och ofta har en tvååring och hon säger att han bara har på dem för fototillfällena och sedan vill han inte ha dem mer. Min son är visserligen bara fem mån men jag vill ju inte lägga ut pengarna om han vägrar ha på dem.
Användarens profilbild
Av johanna
#17257
Jag håller på och funderar på det här med solglasögon på småbarn... Maken är övertygad om att det leder till ögonskador, för att barnen har solglasögonen på sig och tittar in i solen :?: Det tror jag ju inte riktigt på :wink: för tänk vad mycket ögonskador de stackars australiska barnen skulle ha då :D

Jag inbillar mig att de mest är bra för att barnen ska slippa kisa hela tiden, eller har de nån annan fördel som jag inte har tänkt på?
Användarens profilbild
Av Alven
#17278
Fördelen är ju att de skyddar ögonen mot UV-strålar...

Sjäv får jag ont i huvudet om det är för ljust, och om jag känner att jag behöver solglasögon får David också ta på sig sina. Och ja, han vill gärna slita av dem. Men de sitter HÅRT! :D (elaka mamman igen)
Användarens profilbild
Av johanna
#17362
Det är vad jag har försökt hävda också, men jag får inget medhåll :P Ja ja, vi får väl se hur det går när sommaren kommer. Maken kanske faller till föga till slut, för jag tycker att det verkar vara en bra sak, och Malte hatar solen.
Användarens profilbild
Av Tiz
#17368
Hmm. Jag köpte ett par solglasögon på HM till Maja. De var märkta med UV-skydd, eller något sånt (minns inte riktigt). Undrar om det är rätt skydd?
Användarens profilbild
Av Tiz
#17369
Äsch, kom just på, efter att ha kollat länken att barnsolglasögon ska vara "täta" och inte släppa in ljus vid sidorna. Detär ju inte HM:s direkt...
Av LL
#17447
Nu har jag precis beställt solglasögon till mina barn enligt rekommendationerna ovan. Det där med band runt huvudet avgjorde saken för mig. Pust, vad dyrt det är att hänga på nätet hos er.
Användarens profilbild
Av Anso
#17456
LL skrev:Nu har jag precis beställt solglasögon till mina barn enligt rekommendationerna ovan. Det där med band runt huvudet avgjorde saken för mig. Pust, vad dyrt det är att hänga på nätet hos er.
Var har du beställt dem om man nu vågar fråga?
Av LL
#17462
Jag syftade på det där med "månadens vara" när jag hänvisade till ovanstående rekommendationer.

Slog till på www.sunmate.org och köpte babybanz. De har specialpris tom 15 april och vem kan motstå lite rabatt?

Är lite nojig över solstrålning och får för mig att jag lugnar min modersoro med detta köp. Eller så vill jag bara att barnen ska se coola ut i sina bågar... Nej, faktiskt inte bara det.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#18317
Nu väntar jag på ett par blåa babybanz till Alexander!
Det gällde ju att passa på när det var specialpris!! :)
Bra att få tips o råd här inne! :wink:
Av Elisa
#18457
man får här. Jag hinner inte ens ställa mina frågor innan jag får svar. :) Har beställt solskyddsutrustning till båda barnen och hoppas på en solig sommar så vi inte slängt pengarna i sjön istället för barnen :wink: Sunmates babyhatt såg ut att ha riktigt rejäla brätten, det är inte så lätt att hitta annars tycker jag. Blir nog fin till nya (första) långsjalen.

/Elisa

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?