Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#16517
Hej!
Jag kollade i Vi Föräldrar tidningen somdamp ner igår och såg solglasögon från Chicco till bebisar. Tycligen mjuka så att de tål att "trampas på " som försäljaren sa.
Ringde runt till Syn-Optik i S-holm och Babyland meningen har fått leverans ännu. Pris ca 300:-
Kanske en bra grej när bebben sitter i sjal och inte skyddas i vagnen?
Nästa grej på sjalbarnsträffarna?? :D
Användarens profilbild
Av Karin
#16777
Vi köpte ett par solglasögon till Tyra i julklapp. Har varit kanon, men numer rycker hon för det mesta av dem för att tugga på dem :lol: . Kan dessvärre inte hjälpa dig med inköpsplats eftersom vi köpte dem här i australien, men de går att beställa på nätet ...kanske även med leverans till Sverige?
http://www.babybanz.com/
Såg precis på sidan att det finns ett nummer att kontakta om man bor i Sverige.
Bild
Användarens profilbild
Av Karin
#16778
Grrrrrr, varför syns inte min bild som jag skickade med? Nå ja, här är en länk i alla fall om du/ni vill se en bild på vår lilla "beach babe" :D
http://www.pbase.com/jenskarin/image/41834196
Användarens profilbild
Av Jennelii
#16788
När mina barn var små (sådär en 14 år sen...) fanns det urbra solglasögon, jättesmå och så var dom alldeles mjuka. Dom köpte jag nog på vanliga affärer, typ HM eller så...när jag var i Sthlm såg jag att det fanns på Debenhams för bara 39 kr, såna mjuka, men jag köpte inga (varför?? :shock: ) Ångrade mig förstås så när jag var ner över påsk så...var dom förstås slut :?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#16837
Haha har vi hittat månadens pryl som vi alla måste köpa? :D :D :D
Användarens profilbild
Av Ester
#16874
Synd bara att babybanz är så svinigt dyra.....
:shock: Men det kanske blir ett par ändå :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
#17034
På Barnens hus i Umeå (borde väl finnas på fler ställen) har dom supermjuka för 49 kr...bättre pris än 300 iaf =)
Användarens profilbild
Av Alven
#17046
Jennelii skrev:På Barnens hus i Umeå (borde väl finnas på fler ställen) har dom supermjuka för 49 kr...bättre pris än 300 iaf =)
Men kolla bara så att de verkligen skyddar mot UV-strålarna. Om de bara är mörkt färgade utan skydd kan de göra mer skada än nytta, eftersom de då "lurar" ögat att det är mörkt så att pupillen vidgas och släpper in mer (UV)ljus.
Användarens profilbild
Av Jennelii
#17092
Hmm...ok...det har jag förstås inte tänkt på...fast dom sitter ju inte SÅ bra på en baby, dom har liksom ingen näsa att hänga upp dom på..



*lägger till* eller kan det vara annorlunda på dyrare glasögon?
Användarens profilbild
Av Cayenne
#17096
jag har nu beställt månadens vara på sjalbarn:-)

1 Grön Babybanz & en röd o en blå Kidsbanz på http://www.sunmate.org/
klickar man på specialerbjudanden kan man köpa dem för 179:-rätt okej om de håller längre och skyddar bättre än vanliga solglasögon.
Användarens profilbild
Av April
#17109
Det verkar ju vara bra... Jag får slå till med ett par när barnbidraget kommit ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
#17114
Jennelii skrev:*lägger till* eller kan det vara annorlunda på dyrare glasögon?
Babybanz har ju en neoprenrem runt huvudet, alltså inte vanliga skalmar. Och jag lovar, de sitter som berget! :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
#17126
Å coolt, sånt har jag aldrig sett förr...men dom borde haft svarta..
Användarens profilbild
Av Mrs Data
#17206
Har ni hunnit mer än prova era solisar på barnen ännu? :?: Min väninna som reser mycket och ofta har en tvååring och hon säger att han bara har på dem för fototillfällena och sedan vill han inte ha dem mer. Min son är visserligen bara fem mån men jag vill ju inte lägga ut pengarna om han vägrar ha på dem.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?