Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sirisirius
#16404
Har ni sett att dem har såna på Polarn o Pyret?
Liten cool skötväska som man hänger i skärpet med en massa små fickor där det står; Blöja, Mobil, Nappflaska mm.
Användarens profilbild
Av Ia
#16406
Det har jag inte sett. Låter ju rätt häftigt, så det måste jag spana in vid tillfälle! Vad kostar det egentligen? Hade ju varit en kul pryl att ge till kompisar som får barn!
Användarens profilbild
Av Kristina
#16409
Ja, dom är faktiskt snygga, men jag stör mig på att det absolut måste stå Nappflaska på ett fack, ALLA bebisar använder faktiskt inte sånt! :evil:
Användarens profilbild
Av johanna
#16411
Ja jag såg dom också. Dom är roliga, men liksom Kristina förstår jag inte riktigt varför det måste stå nappflaska...det hade väl kunnat stå ingenting alls?

Jag tror de kostade runt 200:- Jag tänkte försöka sy ett till maken, jag säger till om det blir nåt att ha :)
Användarens profilbild
Av Kristina
#16412
Ja, eller om dom nu var tvungna att ha text, varför inte bara "Flaska"? Då skulle det lika gärna kunna vara en vattenflaska till mamman eller nåt (för man blir ju törstig när man ammar :)).
Användarens profilbild
Av Ia
#16426
Jag måste instämma i er undran över texten Nappflaska, för det var egentligen det första jag reagerade på också (utan att ha sett den). Lovisa har aldrig använt nappflaska och jag tror inte Ludvig kommer att göra det heller. :)

200 kr var kanske lite mycket för en "kul grej" men jag ska ändå kolla in den. :D
Användarens profilbild
Av mojsan
#16650
..i somras när jag strosade på biltema(!), att kanske införskaffa verktygsbälte. Hmm... kanske skulle ha gjort det då, och sedan hävda att POP stulit min idé :wink:
Av Gäst
#16686
Skrev ett inlägg här lite längre ner om den. Tyckte den var sååå fiffig när jag såg den P.O.P men nu vet jag inte om den var så värst bra :? Nyhetens behag var det nog, men jag ska ge den några chanser till. Annars är den nog till salu snart :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?