Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kyltsi
#8605016
väntar på att få hem min. Hoppas på att den kommer nu i veckan, kan återkomma när jag testat den :)
Av Kyltsi
#8606910
Nu har jag fått hem min jacka och hunnit testa den lite snabbt.
Den är ganska rymlig i storleken.
Jag tycker att den är jätte snygg i jämförelse med didymos jackan jag har använt hela förra vintern. Vi konstaterade även att maken kan använda jackan då den ser ganska unisex ut och storleken fungerade bra även för honom(inte ens chans att han skulle ta på sig didymos jackan)
Den är lätt att klä på och av oavsett om man bär på rygg eller mage tycker jag
Vi båda gillar jackan helt enkelt och är nöjda med köpet :)

Om du köper jackan rekommenderar jag även att du skaffar en dubbel fuskpolo eller liknande, för att täcka glipan mellan dig och barnet :tumup:
Av Kyltsi
#8607030
madz skrev:oh vad bra att ni är nöjda :tumup:
vilken modell köpte du? city lr sport modellen? jag hade bestämt mig för city men sport känns ju lite mer unisex tycker jag efter vad jag ser på bilderna och då kanske även sambon vill använda den.
jag är en 36/38 så borde bli en medium då.. och han är inte mycket större än mig heller. man vill ju gärna känna och klämma lite på en jacka innan man köper den egentligen..
Oj, glömde säga, vi har en City, den ser bra ut på båda :)
Om du har storlek 36/38 borde storlek S räcka för dig.
Användarens profilbild
Av VitaVera
#8644120
Hoppar in och undrar vad ni tycker om färgen på jackan? Den ser lite urtvättad ut på hemsidan, är den det?
Och funkar det med både med rygg- och magbärning?
Av Isadora
#8644189
Men hur gör man när man bär på ryggen. Måste man flytta bak panelen då, eller finns där en öppning som på Suses? Vad är det för material? Har den bra fickor? Och vad kostade den, samt var köper man?
Av Kyltsi
#8650976
madz skrev:jag har ingen ännu, väntar på tomten :D
men den finns ju i flera färger och två modeller.
som jag förstått det måste man beställa till för ryggbärning, annars finns ingen öppning bak och då får man två paneler, om jag nu fattat det rätt.

http://www.myllymuksut.com/barsjalar-ja ... 12_54.html

tycker att city modellen är finast, men sambon vill hellre ha sport, så får se om det blir en sån så kan även han använda den.
jag undrar dock också hur den är att ta på då jag kanske kommer bära två samtidigt och om man lyckas få till det själv?
Ja, man måste beställa till ryggbärningsmöjligheten, annars kommer jackorna med helrygg.
Det är bara en panel, som man flyttar beroende på om man vill bära på magen eller på ryggen.
Jag tror att man kan beställa en extra panel om man behöver, för vad jag förstått det som så görs jackorna efter beställning och då borde det gå att beställa en extra panel också kan man tycka. Det skadar ju inte att maila och fråga hur det ligger till :tumup:

Vi har city och stormtrivs. Men jag saknar dock funktionen att kunna dra åt ner till, som man kan på sport, men annars är den kanon bra.
Av Kyltsi
#8650979
Isadora skrev:Men hur gör man när man bär på ryggen. Måste man flytta bak panelen då, eller finns där en öppning som på Suses? Vad är det för material? Har den bra fickor? Och vad kostade den, samt var köper man?
Det är en panel som man flyttar där man behöver den när man ska bära. Ska man bära på ryggen flyttar man panelen dit :)
City modellen har stora fickor, som tyvärr är öppna. Jag köpte min begagnad, (fast typ ny) så vad de kostar kan jag inte svara på. Man köper den här:bärjacka
Jag tror att det är deras egna märke
Av Kyltsi
#8650985
madz skrev:om man beställer för ryggbärning måste man alltså beställa till en extra panel också för att kunna bära två samtidigt?
man får alltså inte en extra?
låter mest logiskt..
Ja, man får bara med en, men jag tror som sagt att man kan beställa till en till.
Användarens profilbild
Av Svampp
#8741022
Lätt att jag skulle köpa denna om jag råkade få närmare 3000 kr över.... tills dess får det gå bra med vanlig jacka... Har man tur kanske man kan hitta en begagnad! Frågan är ju bara om nån säljer den för typ 1500 kr som jag skulle ha råd med innan den är helt utsliten :P

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?