Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av letw83
#8487403
8)

Näe, men jag har börjat fundera på vinterekipering :roll: ev syr jag nåt och då är det bra att vara ute i god tid....

Bärjacka, poncho, sy panel? Bärskydd? Vad ska man ha liksom?

Bär mest i sjal och inte så mkt i sele och att sjala utanpå jackan och klä bebis känns klumpigt och så blir det bängligt att öppna upp om man går in i butiker.

Bärskydd? Då har bebisen oxå ytterkläder va? Bärjacka känns smartast, men alla är ju så fula :roll: och så förbaskat dyra! :whut: poncho känns snyggare men är oxå dyrt, kanske sy en :hmm: isf med ärmar? Men det kanske drar nertill.

Panel kan man ju oxå sy, men jag blev rätt mkt varmare av mig i samband med graviditeten så jag har en känsla av att både jag och min kamin till bebis svettas ihjäl om jag drar på mig täckkappan.... :roll:

Och så är det ju det där med mage/rygg förstås, nu bär vi mest på mage, men bara för att jag inte lärt mig få upp han på ryggen än.

:help: kom med alla era bästa tips!
Av FrokenG
#8490368
Jag har en bärjacka som är outstanding. Alltså själva grejen med bärjacka, min modell är nog bara en modell godkänd men det är så smidigt! Inga ytterkläder, inget bök. I vintras hade jag bara fuskpolo och mössa samt benvärmare/armvärmare om det va extra kallt på sonen. Jacka på och sen gick vi :tumup:

Det jag gillar mest är att det är smidigt att gå in och ur butiker för som du skriver, det är väldigt mycket jobb annars, särskilt i sjal.
Av mammatillE
#8490412
FrokenG skrev:Jag har en bärjacka som är outstanding. Alltså själva grejen med bärjacka, min modell är nog bara en modell godkänd men det är så smidigt! Inga ytterkläder, inget bök. I vintras hade jag bara fuskpolo och mössa samt benvärmare/armvärmare om det va extra kallt på sonen. Jacka på och sen gick vi :tumup:

Det jag gillar mest är att det är smidigt att gå in och ur butiker för som du skriver, det är väldigt mycket jobb annars, särskilt i sjal.
Måste titta på den vid tillfälle! Tror vi köper en bärjacka till vintern :tumup:
Av letw83
#8490420
mammatillE skrev:
FrokenG skrev:Jag har en bärjacka som är outstanding. Alltså själva grejen med bärjacka, min modell är nog bara en modell godkänd men det är så smidigt! Inga ytterkläder, inget bök. I vintras hade jag bara fuskpolo och mössa samt benvärmare/armvärmare om det va extra kallt på sonen. Jacka på och sen gick vi :tumup:

Det jag gillar mest är att det är smidigt att gå in och ur butiker för som du skriver, det är väldigt mycket jobb annars, särskilt i sjal.
Måste titta på den vid tillfälle! Tror vi köper en bärjacka till vintern :tumup:
Ja, fast vilken?
Av FrokenG
#8490671
letw83 skrev:
mammatillE skrev:
FrokenG skrev:Jag har en bärjacka som är outstanding. Alltså själva grejen med bärjacka, min modell är nog bara en modell godkänd men det är så smidigt! Inga ytterkläder, inget bök. I vintras hade jag bara fuskpolo och mössa samt benvärmare/armvärmare om det va extra kallt på sonen. Jacka på och sen gick vi :tumup:

Det jag gillar mest är att det är smidigt att gå in och ur butiker för som du skriver, det är väldigt mycket jobb annars, särskilt i sjal.
Måste titta på den vid tillfälle! Tror vi köper en bärjacka till vintern :tumup:
Ja, fast vilken?
Jag har en Papoose som jag köpte bara för det va otroligt bra rea-pris på den och den är ju lite mer som en stor poncho än en figursydd jacka. Vida ärmar ganska förlåtande att få på när man bär på ryggen. Jag har nog aldrig sett en snygg bärjacka men denna ser i alla fall lite mysig ut, som en stor filt med ärmar typ.

MammatillE - den finns framme hemma. Ska bara komma ihåg att plocka med den nästa gång vi ses :tumup: (har förresten en låda till din MT också, glömde ge dig den)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?