Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
Kolla in fina skötmojängen som min kära mor köpte åt nya bebisen!
Bild

rund och fin med massa fack blir som en liten väska när man viker ihop den :loving:
Finns i jättemånga mönster men rätt saftiga priser på:http://www.patemm.com/
Senast redigerad av Soffi den tis apr 04, 2006 10:50, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Eld77
Wow! Det var annat än de marinblå babybjörnryggorna det!
Användarens profilbild
Av April
Wow! En sådan MÅSTE jag ju bara ha!!! Har du den lilla eller den stora? Är den du har "lagom"? :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Kotten
:shock: :shock: :shock: Jag brukar tycka att det tillverkas miljontals onödiga alldeles för dyra saker till bebisar/föräldrar. Men den där väskan väckte något inom mig. Det var nog det finaste jag sett på länge. Beställde din mamma den från usa? Vad gick kalaset på?

Jissus vad de var snygga! Jag slår vad om att de är värda varenda krona!
Av belinda
:shock: :shock:
hjälp vad snygg! o va coolt att den är rund! :D
Användarens profilbild
Av Soffi
April skrev:Wow! En sådan MÅSTE jag ju bara ha!!! Har du den lilla eller den stora? Är den du har "lagom"? :-)

Kram
Jag har nog den stora "med pockets" 75 cm i diameter, 60 cm kan nog vara rätt snålt (om jag räknat rätt 1 inch = 2,5 cm eller?).
Den känns jättelagom! :D
Senast redigerad av Soffi den tor mar 30, 2006 19:53, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Soffi
Kotten skrev::shock: :shock: :shock: Jag brukar tycka att det tillverkas miljontals onödiga alldeles för dyra saker till bebisar/föräldrar. Men den där väskan väckte något inom mig. Det var nog det finaste jag sett på länge. Beställde din mamma den från usa? Vad gick kalaset på?

Jissus vad de var snygga! Jag slår vad om att de är värda varenda krona!
Hm, hon var i USA just då, så jag antar att frakten blev billigare. Men jag är lyckligt ovetande om vad det kostade :roll:
Är väldigt förvånad att hon valde just denna, hon kanske äntligen har fattat att storblommigt rockar :rock:
Av ansve9
Suveränt snygg :D Vilken tur att det finns snälla mormödrar som har pengar :wink:
Användarens profilbild
Av Kotten
Och Soffi - vad söta ni är på din nya avatar. Lite somrigt!
Användarens profilbild
Av Soffi
hehe, jag går bakåt i tiden. Förra bilden var från i julas, denna var i Sevilla i september... Av någon anledning fastnar jag mycket sällan på bild 8) , och sjalbilder är det tunt med...(eftersom det är jag som sjalar)
Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vilken häftig skötväska!!!
Användarens profilbild
Av Soffi
:oops: jag SKA sluta svara på mina egna inlägg :oops:
Användarens profilbild
Av mica
Urfräck!
Användarens profilbild
Av Anso
Jaha, så nu ska Sjalbarnsfolket vara först IGEN med "den senaste babytrenden"?! :lol:
Någon som kommer att sälja dem i Sverige kanske.......
Användarens profilbild
Av Nova
Snygg! 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?