Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ja det finns säkert tusen trådar om dem redan men nu är jag skitlat :oops: ...vill ha hjälp nu.
Såg Katharinas tråd nånstans tidigare om en butik i Wien men jag kan inte ett smack av språket. Men jag kan använda babelfish till det. :D

Nu vill jag egentligen bara veta om det är riktig sula som tål att nötas på. Alltså kan man använda dessa som uteskor nu i vår sommar. :?:
Vill inte ha stela skor, hur är dessa de ser ut ungefär som sonens robeez och vi älskar dem, men de är ju liksom mockasula på och nöts ju lite snabbare än en skosula så helst vill vi inte ta ut dem (och helst skall jag ju erkänna att jag vill beställa nåt snart :D )

Jag läste nånstans för nån månad sen att det är olika sulor på dem, vad menas med det, väljer man till sula efter vilket behov man har?
Hoppas ni har mer info att komma med också som kan vara användbart...vill shoppa ett par fina gåskor...
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Hm nu har jag kikat lite på www.preschoolians.com och fattat det som om det är en sort då de är små och bara har mockasiner typ inne, sedan då de går lite och tar det lite lugnt men även ute och sedan en som är för lite tuffare bruk...kanske har jag fel.

Men det du menar med att man får med sulor, det är alltså innersulor som kommer med. Vad är det för skillnad på dem då?
OCh hur vet man om ens barn har bred eller smal fot, har som inte nåt att jämföra med...tycker att alla barnfötter är små o tjocka jag :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Aha, men hur vet man om barnet har tjocka eller smala fötter enligt dessa då? Tar man några speciella mått på foten. Isaacs fötter ser ut som små "bullar" ju :D

Jag skall ha ett par tror jag i alla fall så jag får väl maila henne, går det att maila på engelska för nåt annat ger jag mig inte på :D
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jamen det vet man ju inte förrän man beställt? Eller är jag riktigt trög nu, passar alla skor men det är sulan som är annorlunda? Förlåt om jag svamlar till det enormt... :oops:
Användarens profilbild
Av diddeldi
atlas har lite för manliga vader för sina preschoolians :roll:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Alltså nu börjar jag fatta lite jag med...tack.
Nu ska jag kolla lite mera.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Katharina skrev:
diddeldi skrev:atlas har lite för manliga vader för sina preschoolians :roll:
Vilken sko är det hon har? Sportskorna är bredare...
han har ett par "blast off navy nubuck" inneskor, ett par "stay warm" utedojor och ett par sportskor för utebruk. fast han har inte vuxit i sportskorna än, får se om de passar.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Katharina skrev: Är stay warm-skorna bra? Men passar det inte så att han inte kan ha dom alls?
nja, de sitter inte jättebra, de passar nog inte hans fot riktigt bara. och så bärs han ju alltid ute, skulle han gå så hade han kanske behövt dem. nu brukar vi bara ha tossor istället. så jag har inte testat dem så mycket :wink:
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Ännu mer frågor. Alltså jag hittar många fina skor och jag vill köpa till honom att ha i vår och sommar. Men de finaste jag hittar är ju under Fall/Winter i typ sportmodell, är de fodrade som vinterskor eller hur är de?
Kanske ska hålla mig till vårskorna iaf...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?