Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
#8401535
Franneke skrev:Jag har en Cali Calo bärjacka och den är jättelätt att fixa själv med barnet på ryggen!! Man bara knäpper ihop den i nacken, superenkelt. (Den är nog till salu också...)
En sån i fleece? Vilken storlek?
Av Franneke
#8403675
mammatillE skrev: En sån i fleece? Vilken storlek?
Japp, i svart fleece med röda detaljer, storlek M.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#8408909
mammatillE skrev:
Scharlott skrev:En bärjacka som är enkel att få på sig vid ryggbärning är Peekaru Soft Shell (som har dragkedjan i sidan).
Instruktioner hur man sätter på sig Peekaru Soft Shell finns här: http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=97
Vad bra! :vågen: Den är snygg också! Hur tjock är den? Är det en ren vinterjacka eller mer vår/höst?
Peekaru Soft Shell är en lite tjockare* softshelljacka med en vattentät utsida och en mjuk fleecebeklädd insida. Den fungerar toppenbra vår/höst och även vinter, dock kan man behöva komplettera med lite extra värme under de absolut kallaste vinterdagarna, t.ex. med Peekaru Original bärväst som är en fleeceväst i samma design som jackan.
*Annars brukar ju softshell vara rättså tunn, men Peekaru är tillverkad av ett tjockare softshelltyg.
Av femsexsjuoått
#8427346
Nöden är uppfinningarnas moder heter det ju och har man inte råd att köpa dyra bärplagg så kan man lätt sy själv. Jag har en vän som köpte en lite för stor jacka på loppis och klippte helt sonika ett hål på ryggen som hon sydde i lite muddtyg i där barnets huvud stack upp. Gulligt, snyggt och funktionellt!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?