Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
#8353074
Jag har alltid med mig det jag behöver i en ryggsäck, det funkar utmärkt när man bär på magen för det blir liksom jämvikt då :tumup:
Men nu när det blir lite varmare ute kan jag äntligen börja bära mer på ryggen istället och då funkar det ju inte med ryggsäck. Vad ska man ha för väska då? Som funkar att bära med sig när man har barnet på ryggen?
Användarens profilbild
Av June
#8354039
Är en AddPocket för liten? Annars kanske en stor magväska.
#8354204
June skrev:Är en AddPocket för liten? Annars kanske en stor magväska.
Addpocket är tyvärr för liten när man är iväg med två barn. Svårt att tänka mig en magväska som är tillräckligt stor för allt man kan behöva ha.
Addpocket har jag funderat på tidigare men kommit fram till att den nog skulle krocka med midjebältet på selen, jag vill nämligen ha det ganska långt ner på höften.
Användarens profilbild
Av June
#8354221
millla skrev:
June skrev:Är en AddPocket för liten? Annars kanske en stor magväska.
Addpocket är tyvärr för liten när man är iväg med två barn. Svårt att tänka mig en magväska som är tillräckligt stor för allt man kan behöva ha.
Addpocket har jag funderat på tidigare men kommit fram till att den nog skulle krocka med midjebältet på selen, jag vill nämligen ha det ganska långt ner på höften.
Att den krockar med midjebältet på selen tror jag inte är något problem, jag har burit mycket i sele och använt AddPocket samtidigt, och det har inte varit några problem. Däremot får man ju inte plats med så mycket. Ibland har jag kombinerat och haft väskor (sådan som man kan köpa till Manducan) fast på selen också både fram och bak.
Användarens profilbild
Av June
#8403052
#8403622
Tack för tipsen, vad mycket fint det finns. Jag vill dock ha en ganska stor väska för det blir en del att kånka med sig när man är ute i farten med två barn.

June - väntar med spänning på utvärdering!
#8466133
June: Hunnit testa nån av väskorna? Verkar ju lovande!
Användarens profilbild
Av June
#8466220
Svampp skrev:June: Hunnit testa nån av väskorna? Verkar ju lovande!
Ja, jag köpte fjällrävenväskan. Testade den nu under den semestern i Skottland. Den rymmer mycket och den har remmar för saker, ex. jackor eller en sjal som inte får plats i väskan så att man kan ta med sig ännu mer packning. På sidorna finns fack för vatten eller, våtservetter eller annat som behöver vara lättåtkomligt. I lilla facket finns ytterligare ett litet fack för småsaker. I stora facket finns inga ytterligare fack, vilket jag ibland saknar. Den funkar bra att ha på ryggen samtidigt som man bär både i sele eller i sjal och är praktiskt om man är ute själv med barn och behöver kunna bära både barn och packning. Nedan en bild där jag bär min fyraåring i sjal och samtidigt har väskan på ryggen.

Bild
#8466375
millla skrev:ellinor, vilket fynd!! :shock: funkar den till andra selar än ergo? hur fäster man den?

Jag har faktiskt inte testat den än. Ska färga den tänkte jag. Nu är den jeansfärgad och väldigt blekt/uttvädda. Återkommer när jag testat på Manducan, men jag är rätt säker på att det fungerar att sätta på den. :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?