Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
#8327465
Jag har köpt två par sjalringar begagnat (fast i nya). Hur vet jag att det är "äkta" sjalringar? Om de är helt utan skarv och ser ok ut - är det bara att köra på då? Jag har aldrig sytt en ringsjal innan så vet inte hur det ska se ut "på riktigt".

Ska givetvis fråga säljaren i efterhand, hade inte en tanke på det när jag köpte dem. Hann bli nojjig när jag redan betalat dem typ. :roll:

Så vad säger ni som är experter? :D
Av Smultronbarn
#8339277
CrazyMagpie skrev:är de i aluminium eller plast?
aluminium
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#8339303
Smultronbarn skrev:
CrazyMagpie skrev:är de i aluminium eller plast?
aluminium
De aluminiumringar jag har och har haft har helt tydligt varit i ett stycke (svarvade kke, för vissa har sett ut att ha svaga linjer i sig, som om de varit svarvade?) utan skarvar och på de jag köpt nu under sista året har också haft nån liten kod(?) infrästa i sig.

...fast som sagt enklast är nog att fråga den du köpte ringarna av! :D
Av Smultronbarn
#8344953
Tack för ditt svar! :D
Jag har nu frågat säljaren och hon säger att det är köpta i butik, troligtvis Babydesign tror jag hon sa. Så det känns tryggt. :tumup: Ska sy en ringsjal (av en bära barn) åt en kompis så ville ju vara helt säker på vad det är jag ger henne.

Har inte kollat om de har nåt nummer på sig, det måste jag göra, blev nyfiken ju.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?