Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det har klart brister, jackskrället. Det blir faktiskt kallt utan muddar och den tyska fula loggan had to go! Jag sydde på muddväv, det var superlättt och så köpte jag självhäftande lagningsgreej i svart och klistrade över loggan. Känner mig begåvad :lol:
Bild
Senast redigerad av Sannasmamma den tor mar 16, 2006 16:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av April
Fint, fint! :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Oh no att du inte sa det innan! Det stod iaf Suse's Kinder och så var det lite gult fnuff också. Den såg väldigt b ut, som om den hörde hemma på en gratis vindjacka från statoil eller nisses resor typ
Användarens profilbild
Av frida
Begåvad *nickar* Håller med om att jackan kan hottas upp lite..
Sydde också på muddar men sprättade bort igen(bylsigt med vantar) (men upptäckte muddtyg- det kan man säkert göra massor kul med) Men kanske är bättre att sy direkt på jackan? (ist för på fleecen) Jag har bytt midjesnodden till resårsnodd, blev mycket bekvämare. + klippt av en del på snoddlängderna. Funderar också på om jag ska ta bort barnhuvan, tycker det blir stelt av den. Men den kan vara bra att ha en regnig dag kanske :roll: :blahblah:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
frida skrev:Begåvad *nickar* Håller med om att jackan kan hottas upp lite..
Sydde också på muddar men sprättade bort igen(bylsigt med vantar) (men upptäckte muddtyg- det kan man säkert göra massor kul med) Men kanske är bättre att sy direkt på jackan? (ist för på fleecen) Jag har bytt midjesnodden till resårsnodd, blev mycket bekvämare. + klippt av en del på snoddlängderna. Funderar också på om jag ska ta bort barnhuvan, tycker det blir stelt av den. Men den kan vara bra att ha en regnig dag kanske :roll: :blahblah:
Kul med nån mer som vill pimpa sin jacka :D

Jag sydde muddarna i tunn muddväv, direkt på jackan, jag sydde i densömmen som redan finns en liten bit in på ärmen så det syns inte. Midjesnodden ska genast bytas ut, det var smart!

Menar du barnhuvan fram eller bak? För bak tycker jag att det känns lite stort, puckelryggsvarning liksom :roll:
Användarens profilbild
Av Nova
Snyggt fixat! :tumup:

Men nu är jag oootroligt nyfiken på loggan jag också. :wink:
Användarens profilbild
Av wildaa
tycker inte att loggan stör minsta lilla men smaken är ju olika, ärmarna på min jacka är ju aldeles nog långa men jag funderar på att i alla fall sy fast en mudd som fungerar som en vante utan topp...
Användarens profilbild
Av Nova
Usch, den var ful! :?

Vad är det för blå blobba mitt i texten?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Nova skrev:Usch, den var ful! :?

Vad är det för blå blobba mitt i texten?
Ett julgranshjärta :lol: :?:
Användarens profilbild
Av Nova
Precis vad jag tyckte också. :lol:

Du gjorde fullkomligt rätt i att sprätta bort eländet!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nova skrev:Precis vad jag tyckte också. :lol:

Du gjorde fullkomligt rätt i att sprätta bort eländet!
Fast det går ju inte sprätta bort :?
Utan det är ju tryckt på jackan.
Men det var ju fiffigt att köpa sån svart lagningstejp å klistra över märket...
Kanske man skulle göra för loggan är verkligen jätteful. :(
Användarens profilbild
Av Nova
mammahappy skrev: Fast det går ju inte sprätta bort
Utan det är ju tryckt på jackan.
Ja, ja. Här är vi lite petiga minsann. :wink:

Sprätta, klippa, bända eller klistra över.
Otyget är ju borta iaf! :lol:
Senast redigerad av Nova den tor mar 16, 2006 16:46, redigerad totalt 1 gånger.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?