Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindajv
#8125947
Hej alla! Det är så att jag har en brun Mam Upgrade i stl xs och den sitter bra på mig, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den nedtill när jag bär på mage. Panelen är liksom oval och hänger mellan de två sidorna ( inte så bra på att förklara märker jag). Min pojke åker sele och hamnar lite längre ner, så jag upplver att det är så öppet precis under hans fötter. Vet ni om det är något fiffigt som man ska göra för att dra åt eller så?

Sedan trivs jag egentligen inte i brunt, så jag tänkte att jag kanske skulle inhandla en svart och att det kanske blir mer tyg nedanför hans fötter om den är i s, men det finns ju inga i någon webshop. Eftersom min är begagnad funderar jag på om den nyare modellen med raglanärmar kanske ser annorlunda ut nedtill? Då kanske jag ändå kan köpa en svart i xs, för det har jag hittat. Är det någon som vet? Skulle bli väldigt glad om så var fallet! :heart:
Av A_Vigortsson
#8126246
Jag köpte en MaM jacka för några månader sedan. Panelen jag har är rak nertill, så det jag gör är att dra åt lite runt om hela jackan liksom :) Sen är det aldrig fel att ha små varma tossor eller liknande på :lol: Jag tror att du borde kunna hitta din storlek utan problem i diverse webbutiker. Jag hade problem att hitta M från en svensk webbutik, så jag beställde från Storbritannien istället :tumup:
Användarens profilbild
Av Lindajv
#8126568
Åh, tack för svar! Då måste panelen se annorlunda ut nu, min är ju rundad. Lillgossen har haft ullsockor på fötterna hitills och jag tror inte att han varit kall, men jag letar nog anledning till att få byta till en svart litegrann.. Tack för tipset om webshoppar utanför Sverige. Har inte tänkt så långt!
Av A_Vigortsson
#8126733
:) Den jag beställde ifrån hette Babyarmadillo. Tracy, hon som driver butiken, var suverän med att hjälpa till att få rätt storlek och snabb leverans var det också :app: Kika där, det kanske är något som ändrats från den modellen av jacka som du har :hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?