Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8106220
Hej tjejer! (och kanske några killar ^^)

Jag väntar mitt andra barn vid årsskiftet, och tänker inhandla en trikåsjal...
Hur bör jag göra med bärskydd, bärjacka?

Finns det någon som har bra tips, någon som har en billig att sälja eller liknande?

Kan man vänta med att köpa en tills bebisen väl är född annars, för då kommer jag definitivt ha råd...

Tips?
#8107011
Ellasario skrev:Min förra graviditet fick jag en jacka i storlek 44 tror ja de va..har 36 i vanliga fall..så den ska nog funka denhär vintern också :)
Då kan du nog nästan helt säkert ha bebisen innanför den jackan resten av vintern och våren.

Men bärjacka är superduper om man bär från halvåret och åtminstone till ett och ett halvt års ålder, ångrar att jag inte köpte till första barnet!
#8107023
Sofie skrev:
Ellasario skrev:Min förra graviditet fick jag en jacka i storlek 44 tror ja de va..har 36 i vanliga fall..så den ska nog funka denhär vintern också :)
Då kan du nog nästan helt säkert ha bebisen innanför den jackan resten av vintern och våren.

Men bärjacka är superduper om man bär från halvåret och åtminstone till ett och ett halvt års ålder, ångrar att jag inte köpte till första barnet!
Får se då hur jag gör till hösten, under sommaren behövs ju inget :)
#8121974
Jag gjorde tvärtom, hade min bärjacka (Mam) redan som gravidjacka och sen som bärjacka, så den kommer att användas nu andra vintern. Funkade och funkar jättebra med jackan och för mig mycket bättre än en vanlig jacka i större storlek eftersom jag visste att vi skulle bära mycket (använder inte barnvagn). Men har du en stor jacka redan så skulle jag ta den.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?