Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Den är jättefin, mycket finare i verkligheten än på alla bilder. Jag trodde att den skulle vara blank men det är den inte :D Massa små fickor och luvor och grejer och allra bäst, den är fin utan bäbis! Den är inte tältlik alls, trots att den nog egentligen är ett nummer för stor för mig. Ärmarna är inte för korta!

Jag rekommenderar jackan till alla :D
Senast redigerad av Sannasmamma den fre mar 03, 2006 23:40, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Anna
Ja visst är det underbart! Jag använder min utan bebis när han åker vagn så är det jättelätt att bara sätta i panelen om man behöver ta upp honom ur varma åkpåsen. Gillar den skarpt.
Användarens profilbild
Av Linnea
Kul, grattis :D vi som inte springer på sjalträffar i södra sverige kanske kan få se en bild :roll:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag tog ett kort utan barn, men den blir liksom inte fin på kort

Bild
Användarens profilbild
Av buebo
Grattis till jackan. Den ser jättefin ut. :D Tänk om man hade råd och va mindre.....
Användarens profilbild
Av Anso
En sån vill jag ha om vi får en 2:a och om jackan får längre ärmar! :D
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Anso skrev:En sån vill jag ha om vi får en 2:a och om jackan får längre ärmar! :D
Min har inte korta ärmar! Snarare lite långa..
Användarens profilbild
Av Anso
Sannasmamma skrev:
Anso skrev:En sån vill jag ha om vi får en 2:a och om jackan får längre ärmar! :D
Men, nästan alla andra har ju sagt att ärmarna överlag är korta. Är det månne olika längd på dem, lite måndagsexemplar över en del? :roll:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Anso skrev:
Sannasmamma skrev:
Men, nästan alla andra har ju sagt att ärmarna överlag är korta. Är det månne olika längd på dem, lite måndagsexemplar över en del? :roll:
Det verkar ju konstigt att L är 12,5 centimeter längre i ärmarna än M!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Sannasmamma skrev: Det verkar ju konstigt att L är 12,5 centimeter längre i ärmarna än M!
Men hur långa armar har då jag? Jag har provat en L och dom armarna var obehagligt korta =/
Användarens profilbild
Av mojsan
..provade den idag, en sån ska jag ha till nästa barn! Synd att fleecen är ljusblå, bara, den skulle vara mörkbrun, beige eller vinröd, tycker jag. Men vilken smart jacka!!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
åh, jag glömde ju prova den ju :roll:

du får ta med den nästa gång också :wink: 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?