Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Athena
Nu har jag använt min poncho som mammajacka sedan i höstas och som bärjacka sedan januari och jag är faktiskt jättenöjd. Lite töntig är den kanske, men jag har vant mig och trivs väldigt bra. Eftersom Ingrid är så liten än är det kanon med en delbar fuskpolo. Just nu använder jag bara "mammadelen" för att täcka öppningen som blir fram.

När det regnar eller snöar kraftigt har jag haft en annan jacka, men med en tunn fleecetröja under har den varit varm nog även vid -10 grader. Fast kanske inte om man är ute flera timmar.
Jag tycker inte att Äiska poncho är töntig, den är ju mysig.
Användarens profilbild
Av Athena
Egentligen gillar jag den. Det var nog mest för att maken suckade så när jag köpt den. :-)
Användarens profilbild
Av MrsR
Äiska-ponchon är ju superfin och verkar jättevarm och gosig. Jag vill absolut ha en om jag får ett till sjalbarn :D !
Användarens profilbild
Av Helena
Delbar fuskpolo, men var säljs de?
Användarens profilbild
Av Scharlott
De delbara dubbla fuskpolosarna är himla smarta... Jag har en i samma tyg som äiskäponchon - grå med ull utanpå och bomull inuti. Sedan har jag även en i mörkt antracitgrå fleece med huva både till Jesper och till mig. Just nu är den i fleece favoriten - perfekt även då det snöar ute! :D
Användarens profilbild
Av Helena
Den dubbla fuskpolon i samma material som ponchon, blir den väldigt varm eller tror ni den funkar på våren också? Funderar på om jag skulle börja använda min poncho utan barn, men den är ju så öppen, men det kanske blir för varmt ifall jag köper fuskpolon?
Användarens profilbild
Av Athena
Fuskpolon är ganska luftig runt halsen så jag tycker inte den känns jättevarm utan den fungerar nog så länge det är så kallt att man vill ha något som skyddar i halsen.
Användarens profilbild
Av Helena
Nu hade Babyboden i allafall slut på den grå fuskpolon, så då behöver jag inte grunna på det längre.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?