Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av katti
vi funderar på att sälja vår phil & ted, och det verkar ju finnas flera som har såna här, vad kan man ta för den?

den har syskonsits, två sorters mygg/solnät, två sorters regnskydd, transportväska.

inköpt mars 2004 och använd till maj 2005. syskonsitsen är aldrig använd. det enda som är slitet är undersidan på varukorgen.

ny kostade alltihop ungefär 7000 kr, hur mycket är rimligt att få idag?

/ katti

och var säljer man? blocket? familjeliv?
Senast redigerad av katti den tis feb 28, 2006 18:16, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Du säljer den hääär!! Till MIG!!! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Kusmi
sirisirius skrev:Du säljer den hääär!! Till MIG!!! :tumsup:
Skall ni ha en till?
Användarens profilbild
Av Zandra
Katti skrev:
ny kostade alltihop ungefär 7000 kr, hur mycket är rimligt att få idag?
Tja, ska vi säga en femhundring jämnt så kan vi hämta upp den imorgon? :wink:

Skämt åsido så har jag sett en del på blocket förut men har ingen bra pejl på pris. Spana lite där eller pm:a den lite småsugna Sirisirius. :)
Användarens profilbild
Av Ester
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?

blir nyfiken - vad menar ni? 2 stycken eller har du tidigare köpt - sålt och nu ångrat dig sirisirius?
Användarens profilbild
Av Mia
Elin skrev:
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?

blir nyfiken - vad menar ni? 2 stycken eller har du tidigare köpt - sålt och nu ångrat dig sirisirius?
Elin
Det låter som att frulängtan frågar om de ska ha ett Barn till...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Mia skrev:
Elin skrev:
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?

Elin

Ja det var det jag menade... eftersom hon köpt vår Brio Nova för 8 månader sedan så vet jag ju vad hon har för vagn. :wink: :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Mia skrev:
Elin skrev:
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?

Elin
haha!!! - snacka om att vara totalt insnöad på själva vagnen....självklart är det ju ett till BARN!!! :roll: :lol:

tack tack för hjälpen :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Det är inte den nyaste modellen väl?
From 2005 så förbättrades den gamla lite vad jag vet, kanske tom har skett igen?
Jag som har en fr 2005 skulle nog inte vilja ge mer än 4000 för bara vagnen men med div tillbehör (åkpåse, sidoväskor, regnskydd mm) så 5000 kanske. Eller är jag snål? :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
Mia skrev:Det är inte den nyaste modellen väl?
From 2005 så förbättrades den gamla lite vad jag vet, kanske tom har skett igen?
Jag som har en fr 2005 skulle nog inte vilja ge mer än 4000 för bara vagnen men med div tillbehör (åkpåse, sidoväskor, regnskydd mm) så 5000 kanske. Eller är jag snål? :wink:
den har ju för'ndrats ännu en gång vad jag förstått - nu 2006-orna är ju ytterligare lite nyare i designen i sittbredd etc.

Jag tror att runt 5000 är vad de går för på blocket. Men med en hel del tillbehör, som åkpåsar och väskor....
Användarens profilbild
Av sirisirius
Vet ni vad som är skillnaden mellan den äldre och nyare då?
Vet att dem kostar nya på mammapappabarn en sådär 5400,- med syskonsitts men det är väl utan div tillbehör kan jag tänka.
Användarens profilbild
Av sirisirius
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?
:ooops: Jo, fast inte riktigt än! :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
Elin skrev:
Fru Längtan skrev:
Skall ni ha en till?

Det hade väl vart fint om man hade så mycket pengar och sååå många vagnar. :wink: Ja, jag vill ha en i varje färg då! :D
Användarens profilbild
Av Mia
sirisirius skrev:Vet ni vad som är skillnaden mellan den äldre och nyare då?
Vet att dem kostar nya på mammapappabarn en sådär 5400,- med syskonsitts men det är väl utan div tillbehör kan jag tänka.
De har ändrat rätt mycket sen 04.
sittbredd, handtags vinkling och längd, korgen under...
Provade en 04 och den kunde jag Inte köra bekvämt utan att slå i benen. 05 var Mycket bättre för mig som är lång. 06 kanske ännu bättre?
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag vet inte alls vad andra köper prylar för men jag skulle personligen aldrig köpa en vagne som dessuton syns att den är använd även om den itne e sliten för femtusen om nypriset är 7ooo...men om de går att få sålda för det så, visst, men mitt personliga rktmärke för begangnat e halva priset...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?