Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av KattenFindus
#7950720
Köpte en bärjacka åt sambon men det blev lite problem.
Han har rätt lång rygg så barnen kommer rätt långt ner på hans rygg när han bär i bärsele.
Så lilla dotern född feb 09, når knappt upp till hålet i ryggen,
eller man får ha väldigt öppet och då drog det in rätt bra på hans rygg istället.

Förslag på hur vi löser det hela? :D
bilder sen igårkväll
Bild

Bild
Bild
Användarens profilbild
Av SaraLj
#7962117
Har tyvärr ingen lösnigen. Men det ser inte helgalet ut på bliderna, ganska mysigt faktiskt! ..OCH det kommer ju att lösa sig med tiden. :-)
Jag har precis motsatt problem då sonen mer än gärna häver ut båda armarna och halva överkroppen genom hålet och inte alls får det skydd av jackan som jag skulle önska. :-(
Av KattenFindus
#7962178
SaraLj skrev:Har tyvärr ingen lösnigen. Men det ser inte helgalet ut på bliderna, ganska mysigt faktiskt! ..OCH det kommer ju att lösa sig med tiden. :-)
Jag har precis motsatt problem då sonen mer än gärna häver ut båda armarna och halva överkroppen genom hålet och inte alls får det skydd av jackan som jag skulle önska. :-(
Tack för svaret ialla fall :)

Ja jo jag har samma problem som dig när hon sitter på min rygg. :lol:
Av Franneke
#8072626
Får jag fråga vad det är för sorts jacka? Sambon skulle behöva en...
Av KattenFindus
#8073019
Panakeia skrev:kan han inte sätta selen högre upp? eller ha barnet i sjal istället som är lättare att knyta högre upp?
Haha jo jag önskade det, men han har lite åsikter :oops:
Han har rätt lång rygg och vill helst ha vikten långt ner(jag är helt motsatsen)
Har inte fått till någon knytning som han riktigt gillar. Men får får kanske testa mer i höst igen. :)

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?