Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ansve9
Har för mig att detta hände någon mer (April?) Idag lossnade liksom överdelen, alltså den som är på jackans utsida, hur göra nu?? :(
Användarens profilbild
Av melon
ansve9 skrev:Har för mig att detta hände någon mer (April?) Idag lossnade liksom överdelen, alltså den som är på jackans utsida, hur göra nu?? :(
Nä, vad tråkigt! Så dyra jackor ska ju hålla tycker jag... :cry: Ja, det var nog April det hände för också...
Av SandvikenMamma
Åh nej, vad tråkigt!
Men ta kontakt med April och hör hur hon löste det... Hoppas det ordnar sig, och att det inte tar alltför lång tid innan ni får nya.
Kram
Användarens profilbild
Av Nova
Är det lite tveksam kvalitet på jackorna? :roll:

Trodde att de skulle vara helt otroligt bra.
Men rapportering av korta ärmar och trasiga knappar får en att undra lite.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Nova skrev:Är det lite tveksam kvalitet på jackorna? :roll:

Trodde att de skulle vara helt otroligt bra.
Men rapportering av korta ärmar och trasiga knappar får en att undra lite.
:iagree:
Av ansve9
Man kan väl absolut undra över kvalité och modell. Dessbättre, för mig som har köpt en, är den ändå jättebra. Jag är redan, efter bara 2 veckor, helt "beroende", använder den jämt när jag går ut nu. 4 timmar idag t ex. Hoppas inte något mer går sönder bara... Det är ju trots allt så att grejer man ska ha till barnen och det är ju detta på många sätt, trots att det är ett vuxenplagg, ska tåla en hel del.

Hoppas April ser detta, och att det var hon, och att hon har fått till en bra lösning på sitt knapproblem.
Användarens profilbild
Av Aurian
Katharina skrev:För att lägga till lite till klagandet så kan jag tycka att dragkedjorna är lite klena. Jag skulle velat haft grövre så man kunde vågat ta i lite när man drar upp dom...

Låter som didy-jackan... Vilja har grövre dragkedjor på sina tröjor än det är på bärjackan :shock:
Ska nog ta och maila didymos om att dragkedjan inte håller måttet men det är ju så läääääänge sen den gick sönder :roll: :?
Jag är ju väldigt nöjd med jackan i övrigt så... Men dragkedjorna måste bytas ut! :roll:
Användarens profilbild
Av April
Ja, det hände mig. jag har inte fått svar ännu... Men visst blir man ledsen :-(

Jag återkommer när jag fått svar - skicka ett PM till Daniellas mamma.

Kram
Av Virre
Håller med om att dragkedjan är lite klen, men dyr tycker jag inte att den var. Tycker att en motsvarande "vanlig" jacka inte är mycket billigare och andra bärjackor är ju svindyra.

Tråkigt för er som knappar gått sönder för, hoppas ni får hjälp med det.
Användarens profilbild
Av Anna
Jag tycker inte alls jackan var dyr. En vanlig jacka kostar en hel del och en bärjacka bra mycket mer, denna jacka har dessutom en massa finesser. Dragkedjor, huvor i fockor med dragkedja och dragsko lite varstanns. Bara att gå till en vanlig tygaffär och köpa att de dragkedjor som använts skulle kosta ganksa många hundralappar.
Av ansve9
Det där med dyrt eller inte är svårt. 965 kr är ju pengar jag annars kunde gjort något annat med = mycket pengar. 965 kr för en jacka för 2, med en massa finesser och som är ganska snygg = inte särskilt mycket pengar

Tack April, jag pmar Daniellas mamma
Användarens profilbild
Av Anna
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag syftade på didyjackan men visst tycker jag att vissa av dessa dragkedjor kunnat vara grövre och att jackan då skulle varit dyrare, jag hade gärna betalat ett par hundra till för en hållbarare jacka.
Håller med till fullo. Hade gärna betalt lite mer och fått mer rejäla grejjer. men vem vet, kankse till kommande årgång. Vad det nu hjälper oss som redan har.
Användarens profilbild
Av Helena
Har ni mailat era synpunkter på jackan till dem som tillverkat den? Visst är det bara en slags provjacka? Vore ju bra om förbättringar kunde göras.
Användarens profilbild
Av Mia
Och ett "dragskosnöre" lossnade på min idag...
Bar på ryggen och skulle dra åt öppningen bak och hela snöret åkte ut...
Användarens profilbild
Av Scharlott
Helena skrev:Har ni mailat era synpunkter på jackan till dem som tillverkat den? Visst är det bara en slags provjacka? Vore ju bra om förbättringar kunde göras.
Håller helt med - bra synpunkt Helena! Vore ju onekligen bra om de gör förbättringarna innan de "startar sälja jackan på allvar" :wink: För vad jag förstår så är den inte "släppt ut den på marknaden" ännu...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?