Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mazlin
#721580
Jag har offta vagnen med mig (det beror på vad jag ska göra) men sjalen är alltid i vagnen. Så många ggr har jag sjal och vagn.. Men ska jag bara slänga soppor tex så är det sjalen som gäller.. samma sak om ja ska gå till bilen
Användarens profilbild
Av lillvilda
#727922
jag har en skiphop skötväska och den funkar utmärkt..NÄR jag har vagnenMEN det har jag ju inte så ofta :roll: så jag använder en thaiväska funkar utmärkt fast allt ligger huller om buller i den :D men det får ju plats hur mycket som helst å funkar ihop med sjalen.

I väskan har en liten termos (för lillkillen måste tyvärr ha ersättning) och en burk med pulver och en nappflaska. 2 Tygblöjor, en filt, tvättlappar,kräklapp.

Men min tai väska är ju inte så snygg så är det nån som syr så vill jag gärna köpa en ny :D
Av meg06
#736840
Jeg bruker en hjemmesydd thaiveske. Den er sydd etter oppskriften her inne, bare forminsket en hel del.
I den er det plass til det meste man trenger; bleier, underlag, ekstra klær, våtservietter, flasker og mme i en liten boks. Det er også plass til lommebok, nøkler, mobil og det man skulle finne på å kjøpe.. Magisk!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?