Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jennski
Vet inte riktigt vart jag ska skriva denna frågan, men prövar här...Ute är det ca -5 grader och jag ska ha min 5veckor gamla pojke i sjalen på en liten promenad. Jag har alltså sjalen under jackan, men frågan är vad jag ska klä honom i. Man vill ju inte att han ska frysa men inte blir för varm heller,,,hm....om det ändå kunde vara sommar! :D
Av ansve9
Jag brukar tänka att barnet dels får värme genom kontakten med mig och dels genom att det är en massa lager tyg = sjalen. Min son får ha på sig body, byxor som är halvtjocka, kofta, mössa, vantar, sockar, tossor om han ska sitta innanför jackan.
Av Petra
Jag brukar sätta på likvärdigt det jag har, plus mössa. Ibland tossor om fötterna kan komma ut lite.
Användarens profilbild
Av mian
Jag har vanliga innekläder på Emil + en tinaw luva, sedan i i sjalen och på med min jacka. Han är snarare för vam än för kall. Om det är riktigt kallt ute tar jag på tossor också.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Torkel har vanliga innekläder (oftast body och strumpbyxor), mössa, fuskolle och tossar.
Av Aelia
Som alla andra har redan skrivit, vanliga kläder plus mössa, vantar :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
ja som alla säger, vanliga innekläder och varmt på fötterna och mössa (fast jag har ett riktigt litet element och jag är en varmis också så vi behöver inte så mkt)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?