Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Vad fick ni betala för den inks frakt?
Användarens profilbild
Av miriel
Vad är skillnaden på att beställa som ni gjorde, co-op och att bara beställa rätt upp-å-ner själv?

Är väldigt sugen på en jacka och väljer gärna den enklaste (och billigaste) vägen....
Av Aelia
miriel skrev:
Är väldigt sugen på en jacka och väljer gärna den enklaste (och billigaste) vägen....
Vill oxå ha den billigaste :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Jag beställde 2 jackor direkt med expressfrakt.
Det gick på 1120 per jacka.
Med Coopen innan betalade vi mellan 930-980 kr tror jag.
Men kan ite svara på vad det blir via coop i Usa... :roll:
Användarens profilbild
Av sus
Mia skrev:Jag beställde 2 jackor direkt med expressfrakt.
Det gick på 1120 per jacka.
Med Coopen innan betalade vi mellan 930-980 kr tror jag.
Men kan ite svara på vad det blir via coop i Usa... :roll:
Det var ju inte så stor skillnad! Har du räknat med tull då också?

Jag är ganska säker på att jag vill ha en, men det vore intresant at testa och klämma på en först. Någon som har en i storlek L i Stockholm?
Användarens profilbild
Av Mia
Sus
När jag köpte direkt säknade jag inte med tull, hoppas de kommer. Och beställde till UK.
I Cooppriset ingick en liten tullsumma för att de fastnade ngnstans utanför sverige.
Jag tar med mig en L till Stockholm men det blir ju inte förrän i mitten på mars...
Av Aelia
Skulle oxå vilja klämma innan beställningen.
Användarens profilbild
Av miriel
Mia: Tror du L skulle vara lagom för mig? Du som vet hur stor jag är. :D Du är ju längre än mig men mycket smalare *funderar* .

Skulle ha testat Katharinas idag, men Ayumi är sjuk så vi kom inte iväg. :cry:
Användarens profilbild
Av Mia
Ja det tror jag blir bra till dig Anna!
Jag kan ha M utan problem förutom ärmarna..
Användarens profilbild
Av miriel
Mia skrev:Ja det tror jag blir bra till dig Anna!
Jag kan ha M utan problem förutom ärmarna..
Tack, funderar på att beställa direkt från Canada. Elin å jag hade ju tur å slapp tull på vår blöjbeställning den här gången, kanske har jag tur engång till! :D
Användarens profilbild
Av Mia
Jag tror Pjoger betalade drygt 1200 inkl tull
Användarens profilbild
Av miriel
Mia skrev:Jag tror Pjoger betalade drygt 1200 inkl tull
Oki, då vet jag var det kan sluta. Tycker den verkar smidig, alla verkar nöjda hitintills. :D

Ska förhandla lite med sambon i helgen så får vi se om det blir en, det lutar åt det. :D
Användarens profilbild
Av Mia
miriel skrev:
Mia skrev:Jag tror Pjoger betalade drygt 1200 inkl tull
Oki, då vet jag var det kan sluta. Tycker den verkar smidig, alla verkar nöjda hitintills. :D

Ska förhandla lite med sambon i helgen så får vi se om det blir en, det lutar åt det. :D
Eller vänta tills våra kommit så får du 1a tjing på min om jag är arg på den :wink: Här är ju värsta vårvädret! :D Nä men jag hoppas verkligen ärmarna blir bättre på en L för det Är en väldigt praktisk jacka!
Användarens profilbild
Av miriel
Mia skrev: Eller vänta tills våra kommit så får du 1a tjing på min om jag är arg på den :wink: Här är ju värsta vårvädret! :D Nä men jag hoppas verkligen ärmarna blir bättre på en L för det Är en väldigt praktisk jacka!
Himla bra erbjudande... :D Men det är ju nu det är kallt!
Måste bära, bära, bära nu medans Ayumi går med på det. :wink: Nästa vinter tror jag hon inte är så medgörlig som nu... :roll:

Hade du beställt två nya?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?