Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#12774
Har sett den chokladbruna i verkligheten och den är URFIN!!!!!

Ville helst ha den färgen först men smabon fick ett ord med i då han också ska använda den så det blev en camo

Den chokladbruna röstar jag på
Inte alls trist utan skitsnygg rent ut sagt :D
Av Alexandra
#12785
Den chokladbruna är jättefin, den tänkte jag köpa först! Men sedan råkade jag se den gröna camon och då kunde jag inte låta bli. Den matchar alla mina sjalar (de går i grönt eller svart) och livar upp den svarta vagnen.
Men hade jag haft multirandiga sjalar hade jag absolut valt en enfärgad. Svart passar ifs till allt, men det är lite trist och den bruna är ju jättesnygg... :)
Användarens profilbild
Av Ester
#12787
var bor du och var beställer du ifrån?
Funderar på om jag ska köpa en som present....eventuellt....
billigare frakt om vi sambeställer :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
#12810
Elin skrev:var bor du och var beställer du ifrån?
Funderar på om jag ska köpa en som present....eventuellt....
billigare frakt om vi sambeställer :wink:
Usch, nu får jag ju ont i magen nästan...men jag vill :) tror jag. Jag bor i Uppsala, och vi kanske ses på sjalbarnsträffen? Måste bara bestämma vilken. Svårt! Jag har ju en blå Stork, och ska skaffa nån ny kortare variant, och så har jag en Ellaroo...det får nog bli en svart, tror jag. Jag är tråkig :oops:
Användarens profilbild
Av johanna
#12811
För det går väl att bära dem på axeln också? Dummaste frågan idag :D men det vore ju trist att få en ny finväska som bara kan hängas på vagn!
Av Alexandra
#12816
johanna skrev:För det går väl att bära dem på axeln också? Dummaste frågan idag :D men det vore ju trist att få en ny finväska som bara kan hängas på vagn!
Japp, det följer med en axelrem oxå! :)
Av Alexandra
#12817
Isa skrev:men som den fegis jag är så drar jag mig för att lämna ut kontonummer
När jag beställde min väska betalade jag med "säker kortbetalning" vilket innebär att man får ett speciellt internetkortnummer kopplat till sitt vanliga kort, Sedan aktiverar man det med en personlig kod + en engångskod innan man handlar, och då funkar det till ETT köp, sedan är det spärrat tills man vill aktivera det igen för ett annat köp.
Känns säkert och bra! :D
Användarens profilbild
Av johanna
#12826
Och jag har handlat mycket på nätet och aldrig råkat ut för nånting konstigt alls. (peppar peppar...) Verkligen otroligt smidigt :)

Men till saken...vad ska jag ha för färg då? Inte rosa, säger maken. :cry:

Svart? Eller...svart, kanske? :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?