Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag då äntligen fått Suse´s jacka. När jag öppnade packetet, ramlade en av knapparna av... blä! Det är liksom själva tryckknappen - den biten på ovansidan. Den kanske inte varit rätt monterad i fabriken?

Kan man sätta tillbaka en sådan knapp själv? Det är ju en rättså stor knapp - ovansidan.

Jag beställde en S och tycker, till skillnad från er andra, att den var lagom i ärmarna :-D Jag kunde faktiskt knäppa den utan panel, trots min graviditesmage, så den kanske blir lite vid sedan - fast då kan man ju dra in den med hjälp av dragskon.

ATTANS! Jag som väntat så länge :cry: (tur att bebisen inte kommer på länge ;-))

Kram
Senast redigerad av April den mån feb 20, 2006 21:25, redigerad totalt 1 gånger.
Av ma-jo
Å vad tråkigt! :(
Man vill ju ha en HEL o fin ny jacka ju! ...verkar ju svårt att rekalmera eller byta? Men nåt ställe måste man ju kunna reklamera till? Kan du inte prata med Daniellas mamma?

Ja eller fixa det på nåt sätt... :roll:

Min jacka kom just o den verkar hel. Men jag tror den känns lite liten ändå... Men jag ska prova igen...

Hoppas det ordnar sej med knappen April! :)
Användarens profilbild
Av sacha42
vad tråkigt, har du väntat på jackan så länge och så är den trasig :shock: , skulle känna mig besviken om det var jag. Hoppas att det går att fixa.
Användarens profilbild
Av April
Tack! :-)

Jo, jag har mailat Daniellas mamma och hon ska hjälpa mig.

Frågan är bara om man kan fixa det själv på något sätt - man vill ju inte vänta 4 veckor till ;-) :-D ?

Det är liksom själv tryckknappens ovansida som släppt - jag lägger in bilder i morgon.

Kram
Av SandvikenMamma
Kan dom inte göra det hos en skomakare? Mamma sa nåt sånt till mig förrut... Äh, kan vara alldeles knasigt, men jag har det för mig iaf.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av April
Ja, det kanske är möjligt. Det vore ju billigast om de skickade en ny knapp, också kunde man göra jobbet själv hos t.ex. skomakare.

Kram
Användarens profilbild
Av Scharlott
Nä, men usch så tråkigt att den var trasig :( Hoppas som sagt det är nått som en skomakare kan hjälpa till med. Borde gå tycker jag...
Användarens profilbild
Av April
Här kommer bilder... Det verkar liksom som att själva knappen är sönder - annars skulle väl inte den lilla guldringen vara av?

Bild

Bild

Vet någon om man måste ha en ny knapp, eller om det fungerar att använda denna?

Kram
Användarens profilbild
Av April
Ja, hoppas att de kan skicka en ny. Det hade ju varit smidigast... Har PM:at Daniellas mamma och väntar på svar :-D

Kram

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?