Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
som alla skrivit om, sues eller vad den hette, hur ar storlekarna?? Jag ar i vanliga fall M/L st. 38-42 lite olika efter plagg...
Ar den liten eller stor i storleken liksom??
Armlangden pa en M och L om ngn har det och kan mata at mig kanske?? (fran armhala o ner, blir inte det bast?)
Användarens profilbild
Av Mia
Låter som mig! Och då är nog L bäst. Ärmarna är korta tyvärr... skiljer kanske bara ngn centimeter mellan storlekarna men jag hoppas att axelbredden gör ärmarna bättre på L.
kika in på www.suseskinder.com
Användarens profilbild
Av Mia
Vad f..n :lol:
Jag kanske skulle behållt min M och sytt i muddar.. Jaja jag får väl lämna in min L till skräddare eller nåt.. :roll: :lol:
*önskar jag kunde sy* :(
Användarens profilbild
Av Mia
Tyras å Knuts mamma skrev:.. han är ju 187 cm, såg ju helkul ut på honom :rofl:, jackan gick väl till halva underarmen då han sträckte upp armarna :wink:
Som på mig då antagligen :lol: Jag är ju 184..
Hoppas nu på att L blir bättre utan att se ut som ett tält.. :roll:
Användarens profilbild
Av Suskiv
På mig som är 160 och drar 38/40 så sitter M som ett smäck. Ärmarna är precis. En cm kortare och de hade blivit för korta.

Första snabbtesten får defenitivt godkänt av mig. Torkel var inte lika impad. Framförallt inte när jag drog fram luvan och satte den på honom.
Användarens profilbild
Av Anna
De verkar till skillnad från alla andra bärjackor jag provat vara gjorda för korta personer då. Min M satt bra, men är ltie stor. Kan med lätthet använda den utan panel med Linus i, men då blir den ju inte sådär smart i halsen. Ärmarna är lagom :D men hade jag haft en S hade de nog varit korta.

Hur ska det eg vara med barnet på ryggen? Tycker det var helmeckigt att få in Linus, menhan satt nogltie låtg också. Men till Hugo var jag ju tvungen att öppna dragkedjorna och så stack ju halva Hugo ut. Han skulle ju behövt ha egen jacka om man skulle haft honom där. Bilr det så såfort de är såpass sotra att man behöver dra upp de dragkedjorna?
Användarens profilbild
Av Anna
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag drar upp dragkedjorna då Knut sitter på ryggebn, vet inte om det behövs, men det finns iaf en dragsko i överkant av både fleecejackan och skaljackan så det går ju att dra åt öppningen så att den passar till barnet
Men blir det inte extrameckigt att få igenom barnet då om de är åtdragna? Jag är hyfsat vig i armarna men jag vet inte om jag fixar att dra åt det när han är på ryggen. Måste testa när han är på bättre humör igen.
Användarens profilbild
Av Anna
:cry: Mitt sjalbarn är inte alls så sammarbetsvillig som sin bror. Hugo har alltid rätat in sig i transportpossition när han hamnat i sjalen men Linus är hopplös. Trikåsjal funkade itne länge med honom och framförallt inte med fötterna inne för då skulle han stå upp i sjalen innan han var två månader gammal, nu mer eller mindre våldar jag in honom mog mitt bröst när jag skall knyta för att inte knytningen skall bli superobekväm av att han hänger utåt, men ja det här med att ta på jacka har han inte alls fattat. Nåväl, han får väll åka på magen lite till så eller så tar vi ponchon när han ska på ryggen.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?