Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av jonathanochliten
#7695474
Hej!

I januari väntar jag mitt andra barn, som jag planerar att bära i sjal, Looma Sino (men kanske även ha i vagn ibland, om bebisen tycker om det). Jag har ett vinterbärskydd som jag tänkte använda under vintern. Men vad bör jag ha på den lille bebisen i form av kläder i sjalen? Är en tunn overall bra? Funderar på en manchesteroverall från polarn och pyret. Vilken mössa ska jag välja? Vantar? Tossor/sockor? Huvudet bör ju skyddas väl då det inte täcks av bärskydd eller sjal. Tips på inköpsställen?

Tusen tack för hjälpen!

Vänliga hälsningar
Marie
Användarens profilbild
Av Droppen
#7695531
eftersom du har ett vinterbärskydd så bör det räcka med vanliga innekläder under det. och så tex en väpnarhuva så det inte blir nån glipa vid halsen, vi har ruskovilla i ull+ deras ullvantar och tjocka ullstrumpor. :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
#7697049
Är det inte jättekallt ute räcker det oftast med de vanliga kläderna i sjalen under bärskyddet. Plus väpnarhuva, ullsockor och tossor samt ev ullvantar i fall händerna sticker fram. Är det riktigt kallt ute går det bra att komplettera med ullunderkläder och/eller fleeceoverall samt en extra tjock mössa utanpå väpnarhuvan 8)
Användarens profilbild
Av Mosan
#8060709
Tass
Användarens profilbild
Av Helene
#8060736
Har haft (och kommer att ha, när bäbisen äntligen kommer ut!) bara vanliga innekläder och plyschjacka, ullsockar, fuskpolo och mössa. Har de en heldräkt (bodysuite) så har de en plyschoverall (ofodrad inneoverall alltså)
Och så bärskydd!

Detta mitt i smällkalla norrbotten!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?