Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken typ av skötväska har ni nu?

Axelväska tillhör barnvagnen
6
13%
Axelväska annan mjuk
7
15%
Axelväska annan hård
3
7%
Ryggsäck
21
46%
Annat
9
20%
Av Alexandra
#11711
Katharina skrev:Alexandra: Vad fick du ge för den? ser fram emot en utvärdering.

490:- SEK (70 dollar ink frakt) Men har man otur fastnar det i tullen och då kan det bli lite dyrare :(
Användarens profilbild
Av Karin
#11762
Jag alternerar mellan en helt vanlig rygga och en vanlig tråkig svart axelremsväska ...men drömmer om ett ´baby utility belt´ :P http://www.naissancematernity.com/catalog/baby.html
Cooooooolaste sköt"väskan" jag sett. :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
#11767
Alexandra:
Den måste ju bara passa helt perfekt till Panama Hoppisen!!
Av Alexandra
#11771
Anso skrev:Alexandra:
Den måste ju bara passa helt perfekt till Panama Hoppisen!!
Japp! Det är precis samma toner! :D
Känner mig mer hemma i de färgerna än i stork-Ulli-sjalen jag hade förut.

Och ryggsäck som skötväska funkar inte längre, om jag återupptar utomhusbärandet till våren kommer jag ju att bära på ryggen.

Övertygar mig själv om att väskan var ett RIKTIGT nödvändigt köp... :lol:
Av Alexandra
#11774
Och den kommer passa finfint till skogssäv-Ringon och den svarta Ergon... :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
#11782
Visade sambon väskan igår. :shock: ..han tyckte att den du köpt var fin fin... :D

oj oj oj...nu kanske jag måste köpa en jag med... :wink:

Gillar ju också grå-grön-bruna toner
Men som jag sa till dig Alexandra...hur komiskt skulle det inte se ut om vi kom med våra panama hoppisar och väskan på nästa sjalträff...hehe :lol:
måste se till att jag inte köper en likadan vagn som du också...vad har du för färg på den?!??!
Eller om vi börjar matcha Tindras och Alice kläder...hoho :lol:
Av Alexandra
#11814
Elin skrev:Men som jag sa till dig Alexandra...hur komiskt skulle det inte se ut om vi kom med våra panama hoppisar och väskan på nästa sjalträff...hehe :lol:
måste se till att jag inte köper en likadan vagn som du också...vad har du för färg på den?!??!
*Harkel* Jag har ju inte en vagn, utan 3... :oops: (vagnsfantast - erkänner! :wink: )

Gillar svarta vagnar! Har en svart/grå scooter, svart softy och en svart Urban Jungle - sålde Tindras stora sittvagn och köpte denna istället, fick ganska ordentlig rabatt eftersom det är förra årets modell :D
Det är verkligen en toppenvagn, älskar den! :D
De har oxå så bra andrahandsvärde att jag kan sälja den om nåt år utan större förlust.
Av Alexandra
#11823
Elin, vilken fin bild på dig och Alice som Ingrid lagt ut på babydesigns hemsida!
Var det samma som du skickade till Hoppedizarna?
Användarens profilbild
Av Ester
#11826
Alexandra skrev:Elin, vilken fin bild på dig och Alice som Ingrid lagt ut på babydesigns hemsida!
Var det samma som du skickade till Hoppedizarna?
nej den blev inte godkänd, för mörk tydligen....

en UJ vill jag ju också ha..... men det blir väl till nästa vår isåntfall
Användarens profilbild
Av Bella
#11845
Alexandra skrev:Elin, vilken fin bild på dig och Alice som Ingrid lagt ut på babydesigns hemsida!
Elin: Jag var och letade, men kunde inte hitta bilden. :( Var ligger den?
Användarens profilbild
Av Ester
#11849
klicka på panama så kommer det upp en bild på tyget och en bild på mig och Alice :D
Användarens profilbild
Av Bella
#11867
Katharina skrev:
Elin skrev:klicka på panama så kommer det upp en bild på tyget och en bild på mig och Alice :D
Oj vad fin sjalen är. Det är så mycket bättre med bilder då sjalen är påknuten.
Jättefin bild!
Håller med Katharina om att det är bättre med bilder på "sjal in action" - lättare att se hur sjalen verkligen ser ut.
Användarens profilbild
Av Toyya
#11872
Jag har bara stoppat ner Kalles grejor i den vanliga tygpåsen jag använder nästan jämt. Fick dessutom med en skötväska som matchar vagnen, så när vagnen motionerar ett par ggr per månad får den komma till användning.

I väskan finns oftast:
Plånbok
Nycklar
Mobil
Ringsjalen
BVC-kortet
Två plastopappblöjor och tvättservetter hopsnott med en gummisnodd
eller plastpåse, servetter, tygblöjor och extra blöjbyxa om jag är på det humöret
En pipmugg
Små IKEA-trasor
Burk med smörgåsrån

Om bajs på gång :wink:
Ombyte av kläder

O ibland:
Kameran
Barnmatsburk eller grötpulver o sked
Av Alexandra
#11895
Ja, där är det livsfarligt, jag har blivit smittad med både UJ-bacill,
Scooter-feber och Skiphopväske-begär därinne! :shock:
Förödande för ekonomin... :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
#11900
Satt och funderade på bussen hem nu ikväll....det blir en camo-skiphop här också...om nu haglöfsryggan blir såld

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?