Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken typ av skötväska har ni nu?

Axelväska tillhör barnvagnen
6
13%
Axelväska annan mjuk
7
15%
Axelväska annan hård
3
7%
Ryggsäck
21
46%
Annat
9
20%
Av Alexandra
#11905
Elin skrev:Satt och funderade på bussen hem nu ikväll....det blir en camo-skiphop här också...om nu haglöfsryggan blir såld
Jag kan garantera dig att den blir såld!
Vi sålde vår i somras och jag fick runt 20-25 svar på två dagar... :D
Och då var vår ändå 9 år gammal. Fick 500:- för den, men så här i efterhand hade jag ju säkert kunnat få ut mer...
Av Alexandra
#11909
Jag trodde det var en "bärryggsäck" du menade... :)

Jag sålde en bärstol (hemskt obekväm var den! :x ).
Användarens profilbild
Av Ester
#11916
näe..nån sån har vi inte i garderoben...där ligegr det en ERGO :wink:
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#13079
Oj Har ju glömt att tacka er för era svar! Mycket ryggsäckar kan man konstatera och några som inte har någon alls. Väldigt kul att läsa era svar.

Kram Pia
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#13093
Jag använder oftast en seglarryggsäck (heter det så?) där jag slänger i allt huller om buller och får gräva en halvtimme för att få upp det jag ska ha sen.
Fiffi75 skrev: 1. Därför vill jag nu be er. Töm era skötväskor och skriv här vad de innehåller. Om er partner är hemma med barnen vad har han(hon) i skötväskan?
I skötväskan:
ca 6 blöjor, 3 i varje strl
minst 3 nappflaskor
en liten förp våtservetter
ca 10 torra servetter
Amelias bitring i trä
ofta en docka
2 bodys, en i varje strl
en sked
Fiffi75 skrev: 2. Hur skulle ni vilja ha den idéala skötväskan. Konstruktionen alltså. Eller finns den redan?
Se svaret på förra frågan så förstår man nog att jag skulle vilja ha en skötväska med fack inuti, helst många anpassade för blöjor, nappflaskor och annat. Men den ska inte vara hård som samsonites eller babybjörns ofta tenderar att vara. jag vill ha en mjuk, med många fack, snyggt modedekorerad väska med möjlighet att korta och förlänga axel/vagnsremmar.

Är det någon som är med mig? :lol:
Användarens profilbild
Av trollmamma
#14576
1. Därför vill jag nu be er. Töm era skötväskor och skriv här vad de innehåller. Jag brukar ha en ryggsäck som knappt vägen nått (tröttnade på väskor som vägde mer än innehållet :x )
* blöjor ca 3-4 per barn
* tvättlappar oftast de tyngsta i väskan
* nått ombyte oftast tröja som legat där så länge att den är för liten :lol:
* nått i matväg digestives som ofta räddat mig :P
* ibland en nappflaska o välling idiotburken (sånn med 3 fack till välling)

Om er partner är hemma med barnen vad har han(hon) i skötväskan?
*Många fler blöjor typ en veckas förbrukning oavsätt hur länge vi ska vara borta :shock:
* Tvättlappar
* Hela Ombyten.
*Välling sällan annan mat :roll:

2. Hur skulle ni vilja ha den idéala skötväskan. Konstruktionen alltså. Eller finns den redan?
* lätt är väl det viktigaste lätt att bära med o lätt att plocka i o ur saker gärna nät fack så man ser var som finns i den.
Det kan finnas nått som skulle passa bättre men jag pallar inte leta just nu den jag har får duga.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?