Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
idag är en bra dag för mig och daniella!!!! :D vi gillar postmannen idag! jag missade bussen pga de här sötisar :lol: :lol: :lol:

presenting fluffy mail #1!!!! ninis nya robeez....jätte varma är de! födret är SUPER VARMT. tillsammans med strumpor eller långkalsonger med fötter är de bra att ha ute (mildare temperatur)

Bild

fluffy mail #2: molehill snow booties som jag tycker väldigt mycket om. har alltid haft det svårt med tossar när jag bär henne utanför jackan...ingen passar att ha på ovanpå hennes robeezbooties....så fick jag se molehill....de är jättebra!! man kan ha de på inneskor och även ovanpå overållens ben....och sedan är materialet av vindtätt tyg, foder och fleece, alltså som en vinterjacka fast tossor....passar perfekt till mjuka läderinneskor eftersom sulan på molehill är icke gummi....i bilden har nini inneskor på och sedan molehill

Bild

ska ta action bilder någon gång den här veckan.... :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vad söta!!!
Användarens profilbild
Av melon
Vilka härliga! Speciellt de första tyckte jag om! :D
Användarens profilbild
Av buebo
Jättefina!
Och vad bra att Molehill va så höga,tycker att det lätt blir ett glapp mellan overallbenet och tosserna. Var har du köpt de?
Användarens profilbild
Av April
Ja, jättefina! Som sagt: Var köper man dem?

Kram
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
som tur fanns ett par på ebay när jag ville köpa en, kostade 13 USD plus 10 USD frakt...men innan jag såg den på ebay var jag redan redo att beställa en på www.travelingwithkids.com och de kostar 25 USD + frakt

jag tog den här info från deras sida:

* Exterior made from Teflon-coated waterproof, breathable nylon
* Inside made from 16/17 oz. non-pill fleece lining
* Gripper soles
* Drawstring at ankle with toggle closure
* Available in infant, toddler and toddler+ sizes
* Assorted colors

:D kan inte vänta när det snöar igen och då kan nini åka pulka också sina molehill!
Användarens profilbild
Av Hellen
Var hittar du alla smarta grejor???! De där blåa verkade jättebra :P
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
tack tack! :D

var ute idag med daniella och hade molehills på och de var TOPPEN!

Hellen: hihihi :lol: nja, det är kanske tecken på att jag sitter framför datorn för länge *nästan pinsamt* :oops: :lol: :lol: sambon bara skakar på huvudet när han ser några av paketen som kommer :D
Av ansve9
Ser ju ur bra ut, de där Molehill! Måste undersökas mer på nätet!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?