Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Linnea
#7586865
jag behöver en skötväska och den måste vara smidig att bära när man inte har vagn, helst på ryggen. Det måste ju inte vara en skötväska, det kanske finns em smidig rygga :D

addpocket ska inhandlas men ibland måste man ju har mer grejer med sig :roll:
Användarens profilbild
Av Linnea
#7588614
SQ skrev:Jag har en Rosa GR8X jag funderar på att sälja. Jättesmidig både till små bebisar och lite större barn. Den är utvikbar, med velour på skötbädden. Kan bäras som ryggsäck eller axelremsväska, och den har spännen så den sitter bra på vagn också.
Jag betalade 595 + frakt, och var dum nog att handla av Pippilotta, så bild hittar du på deras hemsida.
Verkligen en superbra väska, men jag använder knappt skötväska längre. Och jag köpte den i slutet av juli.
vad snällt att erbjuda :D men jag tycker den ser ut som en skötbädd bara :oops: finns det ytterfack osv för alla småpryttlar? måste man vika upp hela bädden för att få fram blöjor osv?
Användarens profilbild
Av Linnea
#7593453
Måsen skrev:Jag hade en Dad Gear Sport bag som jag tyckte var mycket praktisk både på vagn och att bära, men det är ju inte en ryggsäck. Dad Gear finns som ryggsäck, men den har jag inte provat.
http://www.dadgear.se/gear.htm
Den verkar ju hur smart som helst, ryggan alltså och de hade ju flera supersmarta prylar :D

Meeen såg den inte rättt stor ut :hmm:

Kånken har jag också funderat på, men det är ju ruggigt opraktiskt med bara ett enda jättestort fack!

ja, jag är jobbig :oops:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?