[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 129526
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hur söta var dom här då? :-) - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Virre
OOHHH!!

Dom var verkligen jättefina! :lol:
Användarens profilbild
Av Hellen
Katharina skrev:Superduperbra shop i Wien som har massor av fina saker och skorna jag köpte förra veckan (hmm, ja jag vet :roll: ) dom beställde jag på torsdagen och hade dom här i dag. Det är snabb service :-)
Undrade först hur du lyckats smita iväg till Wien utan att tala om det för oss :shock: Men det var bara en resa i cyberrymden T&R förstår jag :wink: Eller har du hemlisar för oss :shock: :wink:

Men fina var dinosarna iaf :P
Användarens profilbild
Av sus
Va fina, dom ser verkligen "välskräddade" ut med dom där broderade dinosarna
Användarens profilbild
Av AAaa
Åh vad fina! Min son ville genast ha men det fanns inte så stora :cry: :cry: :cry:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jättesnygga! :D Sådana dinosarieskor skulle jag vilja ha till Jesper (snart 6 mån). Med dem skulle han "imponera på" sina båda storebrorsor :wink: Himla tufft! 8)
Användarens profilbild
Av mica
Jättesnygga. Lagom tuffa och välbroderade.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?