[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 128673
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Dramaten - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Jag har en men använder den inte så ofta. Tycker det är bättre med ryggsäck.
Användarens profilbild
Av miriel
Har precis köpt en, men inte hunnit testa...det är för mycket snö förtillfället...

:roll:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
:oops: En vadå??? *lantlollan* :oops:
Användarens profilbild
Av Anna
Sara med 98+02+05 skrev::oops: En vadå??? *lantlollan* :oops:
Dramaten = dra maten = tantkärra med två hjul att dra hem sin mat i (skall i det klassiska utförandet gärna vara rutig). Funkar även som packåsna för sjalare, men jag känner att man nästan lika gärna kan ha sulkyn med om man ändå måste ha något.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Anna skrev:
Sara med 98+02+05 skrev::oops: En vadå??? *lantlollan* :oops:
Dramaten = dra maten = tantkärra med två hjul att dra hem sin mat i (skall i det klassiska utförandet gärna vara rutig). Funkar även som packåsna för sjalare, men jag känner att man nästan lika gärna kan ha sulkyn med om man ändå måste ha något.
Okej, då är jag med :D Skulle nog föredra sulky jag med. Blir liiite bättre packhöjd.
Användarens profilbild
Av miriel
Den jag köpt är den perfekta (tror jag). Den är hopfällbar och ryms utan problem i ryggsäcken innan användning! :D Stor som en A4pärm (ungefär).

Och sen är den svart och snygg oxå...
Tanterna i centrum kommer bli såååå avundsjuka! :lol:
Längtar till våren så vi får testa den, i vardagsrummet fungerar den ivarjefall. :roll:
Av Aelia
miriel skrev:
Haha, det blir de säkert*L*
Vart köpte du den?
Användarens profilbild
Av miriel
Aelia skrev:
miriel skrev:
Vart köpte du den?
I en liten affär i gamla stan (kommer inte ihåg vad den hette, men det var runt Kalikå Österlånggatan)
Sen hittade jag samma dramaten i en båtaffär i början av gamla stan mot slussen sett...å den var billigare :roll:

Kan forska lite mer i adresser, det här var lite otydligt.... :roll: :lol: Dags att sova kanske...
Användarens profilbild
Av mojsan
Märke, bild, finns den på exv naturkompaniet... Miriel, den verkar klart intressant. Jag tycker om hopfällbara saker med funktion!
Användarens profilbild
Av diddeldi
miriel skrev:
Aelia skrev:
miriel skrev:
Vart köpte du den?
I en liten affär i gamla stan (kommer inte ihåg vad den hette, men det var runt Kalikå Österlånggatan)
Sen hittade jag samma dramaten i en båtaffär i början av gamla stan mot slussen sett...å den var billigare :roll:

Kan forska lite mer i adresser, det här var lite otydligt.... :roll: :lol: Dags att sova kanske...
bildbevis!!! :D :wink:
Användarens profilbild
Av Linnea
har en på jobbet skitbra tycker jag, men jo man känner sig urfånig :lol:
Användarens profilbild
Av miriel
diddeldi skrev:bildbevis!!!
Ska försöka fixa bildbevis imorgon... får se hur det går jag brukar ju inte vara så snabb med kameran... :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av Blixa
Jag har en riktig tant-dramaten med rutor och allt. Den får följa med när jag åker till stan och ska handla saker. Eftersom den bara kostade 80 kronor känns det nästan ok att se ut som en dåre med tantvagn :lol:
Användarens profilbild
Av miriel
miriel skrev:
diddeldi skrev:bildbevis!!!
Ska försöka fixa bildbevis imorgon... får se hur det går jag brukar ju inte vara så snabb med kameran... :oops: :roll:
Nu har jag lagt upp bilder under fotografier. :D Som tur var så hade jag en otroligt hjälpsam assistent som provkört den hele förmiddagen.

Han är mycket nöjd med den! :D :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?