Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fulfot
#7553237
Denna gången vill jag ha en bärjacka och vill ha en som passar året runt. Suses är den som jag tror skulle passa mig. Har surfat runt och tittat lite men blir inte klok på vilken storlek jag ska ha. Får ingen ordning på storlekstabellen. I normalfall är jag 158 lång och storlek 38-40. Just nu är jag gravid och betydligt större. (bredden alltså :lol: ) Skulle gärna vilja att den passar som gravidjacka nu utan att den blir som ett tält sedan man är tillbaka i sin normala storlek. Någon som kan råda om storlek?
Användarens profilbild
Av Fulfot
#7560032
Joxa skrev:Jag är 159 cm och brukar ha strl 38, och Suses small är något stor på mig, skulle nog kunnat ha en mindre storlek om det fanns.
Tack för svar! Tur att jag inte har beställt ännu för jag skulle nog spontant köpet en L eller M åtminstånde. Låter som dom är rymliga i storlek.
#7560376
Fulfot skrev:
Joxa skrev:Jag är 159 cm och brukar ha strl 38, och Suses small är något stor på mig, skulle nog kunnat ha en mindre storlek om det fanns.
Tack för svar! Tur att jag inte har beställt ännu för jag skulle nog spontant köpet en L eller M åtminstånde. Låter som dom är rymliga i storlek.
Helt klart rymliga. :)
Användarens profilbild
Av Alven
#7593228
Jag vet inte... Jag hade en L och den var rymlig, men inte för stor. Visst är jag längre än dig men inte så mycket tjockare. Jag kunde knäppa den om mig och bebisen utan att ha panelen fram, men det kan jag å andra sidan med alla jackor... *smal*
Användarens profilbild
Av Fulfot
#7596308
Klart förvirrande med storlek, kanske ska köpa en M nu när man är gravid och stor och sedan får man väl byta när man gått ner i vikt.
Användarens profilbild
Av sara f
#7631456
SQ skrev:Jag skulle sattsa på en m. Visst, de är rymliga, men tänk på att du kanske vil ha jackan ett tag och kanske bära en 2åring på ryggen i den utan att behöva ha i pannelen fram för att H*n ska få platts ordentligt.
Fast en tvååring tror jag inte får plats ändå. De är rätt korta i modellen, så fötterna lär hänga utanför i så fall. Tror jag, ska jag tillägga, för jag sålde min innan jag testat med så stort barn.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?