Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av June
#7520949
Någon som vet mer om detta och om det går att fästa på andra selar eller ha över en sjal eller mt?
Användarens profilbild
Av June
#7522874
Ja, gör gärna det.
Användarens profilbild
Av Ellinor
#7528231
Här är svaret!

"Hej Ellinor!



Trevligt att du hittat till MammaBarn och är intresserad av ERGObaby Weather cover.



Bärskyddet till ERGObaby Carrier/bärsele är utformat så att det fästs kring midjan med remmar, samt på bärselens axelremmar med antingen trycknappar (på de nyaste ERGO-modellerna) eller spännen om knäpps fast i D-ringarna av plast som finns på de äldre modellerna av ERGObaby Carrier/bärsele.



ERGObaby Weather cover är specialtillverkat för att passa just till ERGObaby Carrier/bärsele. Samtidigt bör bärskyddet fungera även till andra bärselar förutsatt att man kan fästa det på ett bra sätt på bärselens axelband. Finns den möjligheten på Beco? I så fall bör det fungera ;) J



Hoppas detta gav dig svar. Återkom gärna om du har fler funderingar/frågor.



Mvh Lottie Bratland

MammaBarn www.mammabarn.se"
Användarens profilbild
Av Ellinor
#7585786
Har köpt skyddet nu och det fungerar jättebra på min beco. Lite svårt att förklara men det finns band på becon som man kan fästa skyddets fästningsgrej i. :D
Har man en sele utan band går det nog annars lätt att lösa på något sätt, med påsydd ögla eller typ knyta med något.

För sjal blir det nog inte lika enkelt, men det borde gå.

Det är iaf jättefint poch sitter skitbra! :)
Användarens profilbild
Av June
#7585890
Paul skrev:Har köpt skyddet nu och det fungerar jättebra på min beco. Lite svårt att förklara men det finns band på becon som man kan fästa skyddets fästningsgrej i. :D
Har man en sele utan band går det nog annars lätt att lösa på något sätt, med påsydd ögla eller typ knyta med något.

För sjal blir det nog inte lika enkelt, men det borde gå.

Det är iaf jättefint poch sitter skitbra! :)

Ohh, skulle du kunna ta en bild så jag får se?
Användarens profilbild
Av June
#7586275
Paul skrev:Kan försöka få upp en bild imorgon!
Då väntar jag på bilden.
Användarens profilbild
Av Ellinor
#7600661
Jag tar tillbaka att det skulle vara krångligt att ha den över sjal. Hade det igår och det var hur bra som helst! Bara att knäppa midjebältet och fästa ihop axelbanden på skyddet bakom nacken med ett klick. Satt jättebra också!

Ser förresten att jag fäst skyddet lite långt ner på bilderna..

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?