Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#15956
Men oj vilken söt liten bild du har på din avatar ;-)

Hmmm... låter ju jättebra! Då "behöver" man inte köpa bärjacka och får lite vindskydd på köpet... Kan man ta av den enkelt när barnet sitter i? För i så fall blir det ju även smidigt när man går i affärer!

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#15959
Hannas nya, för stora sommahatt!

Ja, det går lätt att ta av den men om du har din egen jacka över får du ju förstås sticka in händerna under din egen jacka, i ryggen alltså, för att knyta upp babyskyddet. För att få på den sedan så den hamnar under din egen jacka så är det nog lättast att ta av din egen jacka först.
Annars kan man ju förstås knyta babyskyddet så att det sitter utanpå din egen jacka men då kan bebben sticka ut händerna i det fria istället för att kittla dig i armhålorna.

Har inte provat att sätta den på Hanna när hon sitter på ryggen men jag kan testa det i morgon och se om det också går bra.

Undrar om det här går att förstå men om man kikar lite på det tidigare bilderna så kan man nog få ihop det lite bättre.

Om jag får låna någons hemsida igen så kan jag visa hur det ser ut på ryggen när jag har knutit fast den..........
Användarens profilbild
Av Anso
#16853
Bild på bl.a Babyskyddet finns nu att beskåda under rubriken "Foto" via länk till mitt nya "krypin" på Falmiljeliv.se!
Användarens profilbild
Av Aurian
#51327
Vill också ha en sån! :D Och jag SKA HA!!! :lol:
även fast J egentligen redan NÄSTAN gett mig OK till bärjacka-inköp :shock: :P Men men, jag lägger de pengarna på en till sjal istället! :wink: :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Anso
#51330
Froggie skrev:Vill också ha en sån! :D Och jag SKA HA!!! :lol:
även fast J egentligen redan NÄSTAN gett mig OK till bärjacka-inköp :shock: :P Men men, jag lägger de pengarna på en till sjal istället! :wink: :lol: 8)
Bra idé! Köper man ett bärskydd så blir det ju lite pengar över (så tänker en sjalgalning :D ) till att köpa en till sjal. :lol: :lol: Jag har varit helnöjd med vårt vinterbärskydd. Och som sagt, man kan säkert ha det som "fotsäck" på en barnvagn också
Användarens profilbild
Av Gabnus
#51331
MEn när jag kollar inne på Babydesign så ser jag dig Anso med ett sommarbärskydd är det väl? Det ser iaf tunt ut- det naturvita.

Då tycker jag nästan att det hos onetex verkar bättre till vintern.
Användarens profilbild
Av Ingrid
#54158
Jag ska lägga ut vinterbärskydden på hemsidan nu i veckan som kommer. De är snart på väg in, tänkte börja sälja dem i september. Troligtvis gör jag något slags introduktionserbjudande på dem.

Och Gabnus, det är alldeles rätt, det är bara Anso i sommarbärskyddet som är ute på bild. Vinterbärskyddet är betydligt varmare!
Användarens profilbild
Av Suskiv
#60452
Hur varmt är vinterbärskyddet? Är det tillräckligt stort för en lång ettåring (och en rund 2½ åring).
Användarens profilbild
Av Miamamman
#60459
När jag mäter får jag det till 90 cm långt på det längsta stället. Med tanke på att barnet sitter med benen böjda borde det räcka så länge man bär dom. När vi provade på en liten baby rullade vi upp det nedtill.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?