Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
Som en åkpåse fast för sjal :o
Användarens profilbild
Av Ester
Vad kostar den?
Användarens profilbild
Av KATARINA
http://www.onetex.se/ idag såg jag en fleecevärmare som man kunde använda på liknande sätt. Den gick att ha till vagn och bilstol också. Verkar praktiskt.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Elin skrev:Vad kostar den?
44,90 Euro kostar den och det är väl ungefär 400 kronor.
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, man kunde visst ha den på ryggen också såg jag på andra bilder. Men undras hur den är fäst på ens egen kropp? Har man den liksom över axlarna?
Användarens profilbild
Av Anso
Nä, fy på er!
Nu fick jag ju nästan ett nytt habegär.
Såg ju jättesnitsigt ut!
Användarens profilbild
Av Bella
KATARINA skrev:http://www.onetex.se/ idag såg jag en fleecevärmare som man kunde använda på liknande sätt. Den gick att ha till vagn och bilstol också. Verkar praktiskt.
Menar du den som heter Wrap-n-ride? Den såg ju mysig ut. 195:- var inte heller så farligt, det köper man knappt materialet för om man skulle göra själv.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Bella skrev: Menar du den som heter Wrap-n-ride? Den såg ju mysig ut. 195:- var inte heller så farligt, det köper man knappt materialet för om man skulle göra själv.
Jag tänkte på "Fleecevärmare" under "Lite av varje". Den kostar 325 i nylon och 425 i mockaimitation.
Användarens profilbild
Av Anso
Nu har jag en sedan knappt en vecka!!!
Shopping........

Måste säga att den är jättebra och käre mannen gillar den också

Det är ett smidigt yttertyg som står emot vind och lite regn och på insidan ett tunnare fleecefoder.
En ficka som det lätt går ner en blöja i.
Den är så pass lång så när man drar ihop dragskon längst ner så blir det som en påse att soppa ner bebbens fötter och ben i.
Detär som en ståkrage på den som vindskydd för nacken att fälla upp om man vill och precis där den fäster in i resten av skyddet så finns det en till dragsko så att skyddet sluter tätt kring barnets nacke.

Den räcker ungefär till min armhålor om man ska beskriva bredden på den, med bebbe i den då också. Jacka till mig själv sätter jag utanpå och då gör det ju inget att Hanna kan sticka ut sina händer vid mina armhålor om hon vill.

Man knyter fast den med två långa band-lägger dem först över min axlar, korsar bak i ryggen och drar sedan igenom en ögla i vardera sida av skyddet för att sedan knyta ihop det på ryggen som ett förkläde.

Mitt i smällkalla vintern behöver nog bebben mer än en tunnare bomullsbody på sig eller så kanske man kan knåpa ihop ytterligare ett lager foder att fästa på den.

Var jag köpte det ? Babydesign-hon kan tar gärna inom man frågar snällt, jag tror att hon ska göra en ny beställning alldeles snart.
Pris? Har redan förträngt det men det var nog 450:- sisådär .

Var inne på Polarn&Pyret igår och en tjej blev eld och lågor när hon såg vårt bärskydd!

Bra grej om man inte vill slå på stort och köpa en riktigt bärjacka.
Användarens profilbild
Av April
Smart!!! Du har alltså din jacka på dig och knäpper den så långt upp som det går? Blir det ok för dig då, eller blir det kallt?

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
Hej!
Tja, hittills har jag inte behövt ha min jacka knäppt alls, den ligger ju omlott över babyskyddet en bra bit men det är klart att blåser det så får jag väl knäppa nedersta knappen/arna på min jacka. Man kanske kan använda sig av en elastisk vanthållare med spännen om man vill hålla ihop jackan högre upp.

Som sagt var ute idag igen och den är faktiskt riktigt mysig och Hanna sitter väl skyddad när man fäller upp nackvindskyddet.
Användarens profilbild
Av April
Men oj vilken söt liten bild du har på din avatar ;-)

Hmmm... låter ju jättebra! Då "behöver" man inte köpa bärjacka och får lite vindskydd på köpet... Kan man ta av den enkelt när barnet sitter i? För i så fall blir det ju även smidigt när man går i affärer!

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
Hannas nya, för stora sommahatt!

Ja, det går lätt att ta av den men om du har din egen jacka över får du ju förstås sticka in händerna under din egen jacka, i ryggen alltså, för att knyta upp babyskyddet. För att få på den sedan så den hamnar under din egen jacka så är det nog lättast att ta av din egen jacka först.
Annars kan man ju förstås knyta babyskyddet så att det sitter utanpå din egen jacka men då kan bebben sticka ut händerna i det fria istället för att kittla dig i armhålorna.

Har inte provat att sätta den på Hanna när hon sitter på ryggen men jag kan testa det i morgon och se om det också går bra.

Undrar om det här går att förstå men om man kikar lite på det tidigare bilderna så kan man nog få ihop det lite bättre.

Om jag får låna någons hemsida igen så kan jag visa hur det ser ut på ryggen när jag har knutit fast den..........
Användarens profilbild
Av Anso
Bild på bl.a Babyskyddet finns nu att beskåda under rubriken "Foto" via länk till mitt nya "krypin" på Falmiljeliv.se!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?