Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
#7401964
Finns det någon här på forumet som har en addpocket? Är ni nöjda? Fungerar Addpocket bra tillsammans med en sele? Jag brukar ha själva bältet på selen liggande över höfterna och är lite fundersam hur bra det då fungerar med en Addpocket....
Av mollypoll
#7402029
Jag har. :D
Använder AddPockets till både sjal och sele (Manduca). Tar på pockets först och knäpper fast selens höftbälte lite ovanpå. Funkar utmärkt eftersom själva fickorna är fästa en bra bit ned på "bältet". Jag är mycket nöjd med mina fickor! :tumup:
Av RG78
#7402116
Tack för svaret. Hur mycket ryms det i fickorna? Får man plats med plånbok, mobil, nycklar och en blöja utan att det ser sprängfullt ut?
Stämmer storlekarna också? Läste att man skulle mäta över höften och gå efter det måttet.
mollypoll skrev:Jag har. :D
Använder AddPockets till både sjal och sele (Manduca). Tar på pockets först och knäpper fast selens höftbälte lite ovanpå. Funkar utmärkt eftersom själva fickorna är fästa en bra bit ned på "bältet". Jag är mycket nöjd med mina fickor! :tumup:
Användarens profilbild
Av Tootz
#7403710
Jag använder också min addpocket till både sjal och sele... Ett av de bästa köpen jag gjort :tumup: Jag får plats med blöja, nycklar, mobil, men plånboken brukar jag skippa och bara ta det nödvändigaste.. annars blir det föööör "bulligt" :D Fast.. det beror ju förstås på hur stor plånbok man har ;)
Av mollypoll
#7403974
Håller med Tootz om att både blöja och plånbok kan bli lite väl mycket. Jag brukar ha med plånbok och en liten tub hudcreme i ena fickan, och mobil, nycklar, bitring, penna, lite papper i den andra. Ibland även kamera, men då är det fullt!
Det finns även en nyckelring i bältet, utanför fickorna, så man kan ha något dinglande där om man vill.

Ang storleken: ja, mät! Jag har stl M på de flesta kläder (31 - 32" på jeans) men är inte jättebred just över höfterna. Mina AddPockets i M är på gränsen till för stora, men det går tack vare att kardborreknäppningen är så lång.
Användarens profilbild
Av Tootz
#7404006
storleken var det ju du undrade över också... jag kommer inte ihåg vilken storlek jag köpte.. men jag vet att jag tyckte den var stor i storleken.. Men jag säger som Mollypoll; det går ändå tack vare att det är så långt kardborre :)
Användarens profilbild
Av Scharlott
#7404161
RG78 skrev:Stämmer storlekarna också? Läste att man skulle mäta över höften och gå efter det måttet.
Ja, du skall mäta runt höften just där din AddPocket skall sitta. Mät det måttet så blir det rätt i storlekstabellen. Mäter du istället midjemått eller stussvidd blir det fel :wink:
Av gurkan
#7441694
RG78 skrev:Finns det någon här på forumet som har en addpocket? Är ni nöjda? Fungerar Addpocket bra tillsammans med en sele? Jag brukar ha själva bältet på selen liggande över höfterna och är lite fundersam hur bra det då fungerar med en Addpocket....
Jag har en AddPocket som jag använt med min Ergo när jag har åkt tåg och flugit med Hannes. Jag har haft den som handväska, med plånbok (min är liten), mobil, tuggummi, cerat och sånt. Jag har haft en annan axelväska med mig med leksaker, fika och blöjor. Det har funkat bra med AddPocketen på höften och sedan höftbältet på selen utanför. Den är så tunn så den känns inte, och fickorna sitter så pass långt ner att det inte är något problem.

Jag är sååå nöjd! :tumup:
Användarens profilbild
Av snisk
#7443253
Funkar finfint med Beco Butterfly II.
Jag brukar ha med liten plånbok, näsdukar, mobil och nycklar. Ibland en blöja men då blir det lite bulligt :D

Tycker att Addpockets är super på lekplatsen också nu på sommaren när man har kläder utan fickor. Då kan man ha värdesakerna på sig, men slipper en slängig handväska och kan leka runt utan problem :tumup:

Bra på resa också för pass, biljetter etc.

Enda minuset är att jag tycker att det är lite svårt att komma åt grejer i dragkedjefickan på baksidan. Provade att ha mynt i den ena - det funkade inte alls...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?