Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av maimiti
typ 29-30-31. Finns det och i så fall var?
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag lånar tråden och frågar efter mjuka skinnskor i vuxenstorlekar... Är det nån som vet om det öht finns?

Jag är nämligen jätteavis på Saras dojor, de verkar så sköna och praktiska. :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
maimiti skrev:typ 29-30-31. Finns det och i så fall var?
Tinyzone har upp till storlek 31/32 så jag har alla möjligheter att ta hem stora storlekar om nån är intresserad. Maila för att ta reda på vilka färger som de finns i dock för alla färger har inte stora storlekar.

Bobux har visst till strl 30 så jag nu.
Användarens profilbild
Av maimiti
Eld77 skrev:Jag lånar tråden och frågar efter mjuka skinnskor i vuxenstorlekar... Är det nån som vet om det öht finns?

Jag är nämligen jätteavis på Saras dojor, de verkar så sköna och praktiska. :)
Tänkte faktiskt inte tanken ens att de kunde finnas i så stora storlekar, men det vore ju förstås också välkommet :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Hmm... vuxenstorlekar har jag inte hittat i liknande typ av skor.

Men ellos har en textilsko Bild
som såg rätt skön ut.
De här två liknar lite grann stuket som bobux och tinyzone har.
En ballerina Bild
och en sportsko Bild
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Jag vet att jag har sett i skinnskor vuxenstorlekar, dock var de enfärgade och tråkiga jämfört med barnskorna.
*muttrar* var var det jag såg dem nu då?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Priset? 149:- för textilskon och 199:- för ballerina och sportskon.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag säger bara Pololoooooooooo!!! :wink:

Dessa har jag själv(super mysiga att toffla omkring i!):Bild
Finns upp till 44/45 (liksom den "Soccer" som är likadan fast vit och röd)

Upp till 32/33 har ytterligare några olika modeller :lol: Ta en titt på www.pololo.se

Ett hett tips är att ta kontakt med Louise på Stellaris och fråga henne lite snällt! :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Eld77 skrev:Jag är nämligen jätteavis på Saras dojor, de verkar så sköna och praktiska. :)
:lol: Skönt att höra att jag inte varit ensam om att dregla över dotterns "plåschor"!! (fast nu har jag ju mina egna att toffla omkring i...)
Användarens profilbild
Av Louise
CrazyMagpie skrev:Jag säger bara Pololoooooooooo!!! :wink:

Dessa har jag själv(super mysiga att toffla omkring i!):Bild
Finns upp till 44/45 (liksom den "Soccer" som är likadan fast vit och röd)

Upp till 32/33 har ytterligare några olika modeller :lol: Ta en titt på www.pololo.se

Ett hett tips är att ta kontakt med Louise på Stellaris och fråga henne lite snällt! :wink:
Visst är de underbara! Jag har mina Pololo på mig just nu, tycker att de är så sköna och alldeles lagom varma. Vi har upp till storlek 30/31 i lager men kan ta hem upp till storlek 44/45, precis som CrazyMagpie säger.
Användarens profilbild
Av sus
Louise skrev: Vi har upp till storlek 30/31 i lager men kan ta hem upp till storlek 44/45, precis som CrazyMagpie säger.
Wow, det kankse man skulle önska sig i födelse dagspresent (om jag kan vänta så länge.... :lol: Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?
Användarens profilbild
Av Louise
sus skrev:Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?
Nej, de är lite dyrare, priset beror på hur stora fötter du har :wink:
Soccer (som är på bild ovan) i st 36/37 och 38/39 kostar 329 kr. St 40/41, 42/43 och 44/45 kostar 379 kr.
Användarens profilbild
Av nennie81
Louise skrev:
sus skrev:Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?
Nej, de är lite dyrare, priset beror på hur stora fötter du har :wink:
Soccer (som är på bild ovan) i st 36/37 och 38/39 kostar 329 kr. St 40/41, 42/43 och 44/45 kostar 379 kr.
är de stora eller små i strl? om man har 37-37,5 (typ :oops: ) vad skulle ni satsat på då?
Användarens profilbild
Av Louise
Svårt, jag har inte fått så mycket respons på storlekarna vilket kanske kan tolkas som att de varken är speciellt stora eller små. Själv har jag oftast st 39 och mina 38/39 är perfekta. De formar sig väldigt bra kring foten så de är ganska flexibla i storlekarna tycker jag.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
nennie81 skrev:är de stora eller små i strl? om man har 37-37,5 (typ :oops: ) vad skulle ni satsat på då?
Vill du ha tjocka strumpor i eller har du tänkt vara barfota - det kan ju också avgöra storleksvalet - men annars tror jag faktiskt att de anpassar sig rätt bra efter foten eftersom de är helt i skinn.
Har själv 40/41 på vanliga skor, lite beroende på märke, och samma på tofflorna, men hade valet stått mellan 39/40 och 41/42 så skulle jag nog chansat på den mindre... men det är ju jag det, som helst är barfota i dem! :lol:

Några fler erfarenheter? :roll:

Louise - jo, är helt kär i mina Pololo, och tack för suverän service! Är så glad att jag tillsist fick tummen ut och beställde dem! :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?