Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
maimiti skrev:typ 29-30-31. Finns det och i så fall var?Tinyzone har upp till storlek 31/32 så jag har alla möjligheter att ta hem stora storlekar om nån är intresserad. Maila för att ta reda på vilka färger som de finns i dock för alla färger har inte stora storlekar.
Eld77 skrev:Jag lånar tråden och frågar efter mjuka skinnskor i vuxenstorlekar... Är det nån som vet om det öht finns?Tänkte faktiskt inte tanken ens att de kunde finnas i så stora storlekar, men det vore ju förstås också välkommet
Jag är nämligen jätteavis på Saras dojor, de verkar så sköna och praktiska.
Eld77 skrev:Jag är nämligen jätteavis på Saras dojor, de verkar så sköna och praktiska.
CrazyMagpie skrev:Jag säger bara Pololoooooooooo!!!Visst är de underbara! Jag har mina Pololo på mig just nu, tycker att de är så sköna och alldeles lagom varma. Vi har upp till storlek 30/31 i lager men kan ta hem upp till storlek 44/45, precis som CrazyMagpie säger.![]()
Dessa har jag själv(super mysiga att toffla omkring i!):
Finns upp till 44/45 (liksom den "Soccer" som är likadan fast vit och röd)
Upp till 32/33 har ytterligare några olika modellerTa en titt på www.pololo.se
Ett hett tips är att ta kontakt med Louise på Stellaris och fråga henne lite snällt!
Louise skrev: Vi har upp till storlek 30/31 i lager men kan ta hem upp till storlek 44/45, precis som CrazyMagpie säger.Wow, det kankse man skulle önska sig i födelse dagspresent (om jag kan vänta så länge....
sus skrev:Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?Nej, de är lite dyrare, priset beror på hur stora fötter du har
Louise skrev:är de stora eller små i strl? om man har 37-37,5 (typsus skrev:Kostar dom stora storlekarna (vuxna) lika mycket som barnstorlekarna?Nej, de är lite dyrare, priset beror på hur stora fötter du har![]()
Soccer (som är på bild ovan) i st 36/37 och 38/39 kostar 329 kr. St 40/41, 42/43 och 44/45 kostar 379 kr.
nennie81 skrev:är de stora eller små i strl? om man har 37-37,5 (typVill du ha tjocka strumpor i eller har du tänkt vara barfota - det kan ju också avgöra storleksvalet - men annars tror jag faktiskt att de anpassar sig rätt bra efter foten eftersom de är helt i skinn.) vad skulle ni satsat på då?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?