Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Här har du en till som håller på att klättra på väggarna.
Ja jag undrar oxå vilken vecka den skulle komma. Har väntat länge nog nu känns det som!
Användarens profilbild
Av zmurfan
2-3 veckor skulle det ta från det att Carmen fått beställningen väl?
Vilket innebär att de bör komma till Sverige i slutet av Januari, senast i början av Februari.

Jag längtar jag med!!
Av ansve9
Jag känner oxo varje dag hur skönt det ska bli med ett vettigt plagg att ha på oss när vi är ute. Det faktum att vi har beställt och betalat och allt gör ju liksom att varje dag blir som en evig väntan. Det hade varit lättare att stå ut med att jag inte har någon jacka om jag bara inte hade beställt den här.
Tänk så dåliga vi är på att vänta nuförtiden! Allt finns på något sätt att få med en gång. Nu har vi väntat en vecka eller två och jag håller redan på att bli knasig. :oops:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
en vecka eller mer till, *hålla tummarna*

även jag blir rastlös...vill ha jackan...NUUUUUUUU!!! men men, nja, hur går det till, den svenska ordspråk, de som väntar aldrig på någonting gott väntar aldrig för länge..... :D :D :D :wink:

ria
Användarens profilbild
Av mammahappy
Daniellas mamma skrev:nja, hur går det till, den svenska ordspråk, de som väntar aldrig på någonting gott väntar aldrig för länge..... :D :D :D :wink:

ria
Nästan rätt där! Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.
Så du hade med ett litet aldrig för mycket! :wink:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Nej nej...den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge :roll:
Av Virre
Här är en till som väntar och väntar!!!!!
Och längtar. :) :lol:
Användarens profilbild
Av solängel
Vi är väl många som väntar och längtar. Önskade verkligen att jag haft den igår när jag var ute och gick i snöstormen. Martina hade det ju bra, men jag frös om midjan...
Användarens profilbild
Av Ezereht
Ja vilket tråkväder det är *sucka*. Man vill inte vara ute. Och mer blåst skulle det bli :cry:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?