Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pjoger
Jag har köpt en fleecetröja som jag har gjort ett horisontellt sjalbärarhål i på ryggen, och nu visar det sig att jag inte får på mig den utan hjälp! Det hela är ypperligt pinsamt! Har ni, vana ryggbärare, något universaltips på hur jag ska klara detta utan att behöva våldgästa grannen varje gång vi ska ut?

Josefin
Användarens profilbild
Av jag71
har inget tips alls men... öva öva öva öva öva öva. Skam den som ger sig tillslut så måste det ju gå! eller... Du får väl berätta om några veckor hur det gått. Kom ihåg minst fem försök innan du går till grannen!!!!
Användarens profilbild
Av Pjoger
har inget tips alls men... öva öva öva öva öva öva. Skam den som ger sig tillslut så måste det ju gå! eller... Du får väl berätta om några veckor hur det gått. Kom ihåg minst fem försök innan du går till grannen!!!!
Jo, visst, men dottern är så där måttligt pigg på att öva tröjpåsättning när hon har mössa på sig och är insjalad (det blev en fantastiskt fin uppsvingad ryggknytning!) och VARM.

Ska man kanske börja med hålet över hennes huvud och sedan lirka in sig själv i mammahålet?

Josefin
Användarens profilbild
Av jag71
Prova tösen först och sen dig. och prova när ni inte ska gå ut. Eller ge henne en glass att svalka sig med!!!!! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Pjoger
Till alla som med entusiasm engagerat sig i mitt bärtröjepåsättningsdilemma: Nu funkar det! Jag provade med att graciöst kasta tröjan bakom mig och över dottern, för att sedan, något mindre graciöst knöggla in mig själv.

Tack för alla tips! Fast nu går jag och väntar på att någon ångrar sig om sin Suse´s kindercoat och säljer sin S till mig!

Josefin
Användarens profilbild
Av Linnea
Pjoger skrev: Tack för alla tips! Fast nu går jag och väntar på att någon ångrar sig om sin Suse´s kindercoat och säljer sin S till mig!
:lol: :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?