Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#7268909
Funderar på att skaffa en jacka snart som kan räcka över en gravidmage och som också kan användas till att bära i. Suses bärjacka verkar praktisk och användbar både på sommar och vinter. Vad tycker ni som testat? Är den bra och skön? Kan man ha den när man är gravid också? För- och nackdelar? Finns det någon annan som är bättre?
Tacksam för tips! :D
Användarens profilbild
Av sapos
#7284487
Jag är nöjd med min Suses :tumup: undervintern räckte det med en tunn långärmad under när vi var ute den ger skön värme! Har precis börjat använda bara fleece jackan nu, nackdelen är väl att det inte är speciellt snyggt på ryggen på enbart fleece jackan men annars tycker jag den är underbar!
Av KattenFindus
#7381018
Hur är dom i storlekarna?
Tittade på den på KnytAn men hittade ingen storleksguide för det märket.
Är inte ens 160 lång :roll:
rätt "normal" viktmässigt (enligt bmi)
Av Emmiez
#7432946
jag hade en, men den var lite kort i armarna för mig, men annars var den jättebra. trivdes med den, men fick tag på en mam bärjacka istället, som var bättre i ärmarna, men sen efterhand har jag insett att jag hellre velat haft suses ändå eftersom man kan ta ur fleecen så det blir en vårjacka istället för bara vinterjacka, och sen var den bättre över halsen.

jag skulle nog köpa en sån igen om jag skulle behöva :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?