Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gabnus
Till och me djag som inte har beställt någon jacka tycker att det är spännande :oops: :lol: så jag kan tänka mig hur du känner det..

Hur mycket landade priset på?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå jag längtar oxå!!!
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Jag har betalat 1600:- för två stycken men vet inget om fraktpriset ännu.
Ska bli kul att se hur mycket det blir.
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
hej hej!

jag med! jag verkligen behöver en riktigt bärjacka nu. det börjar bli väldigt kallt här i umeå nu. förhoppningsvis kommer de om 2 veckor.

:D ria
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
jag har postat några shipping info i vår yahoogroup samt en shipping databas. fyll i vad ni föredrar för shipping.
Användarens profilbild
Av mian
Gabnus skrev:Till och me djag som inte har beställt någon jacka tycker att det är spännande :oops: :lol: så jag kan tänka mig hur du känner det..
Hihi, jag är också nyfiken trots att jag inte beställt någon :lol:
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag längtar också och mitt SjalBarn kommer inte förrän i juni och då kanske jag inte behöver en jacka :-D Tror ni den även fungerar till en växande mage? :-)

Kran
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
April, det är så jag har tänkt det, så jag hoppas det går bra. Men på sommaren går det ju att ta fleecen typ på kvällar och så. Eller bara vindjacka. Jag längtar så det knakar.

Kanske är det så att min shoppingmani som blir värre och värre för var dag har att göra med att jag försöker dölja min längtan efter bebisen. SÅ fort man har beställt nåt så har man ju nåt nytt att se fram emot liksom.......
Har beställt som ett tok nu innan o efter jul.......
Mammabyxor två par
Swaddlebees 10 stycken
Snart två rebozos....
Lagt bud på en vagn på ebay.......
Och vill beställa en skiphop från kiwi kid......

Knasigt värre, men jag kan inte låta bli......
Användarens profilbild
Av April
:lol: Lätt hänt! Detta är faktiskt den första saken jag beställer - så jag har varit riktigt duktig ;-)

Nästa bebis kommer inte få så många saker - den får klara sig med sjal och bärjacka (ingen vagn, ingen säng osv. :-)) Stackarn :wink: :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av April
Fast det är klart... den kommer nog inte bara få 1 sjal :oops: :oops: :oops:

Kram
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
Haha, nä det är jju lätt att det blir ett par sjalar. :oops:

Vår bebis kommer inte heller få så mycket nytt. Vi köpte en ny spjälsäng till Isaac men den står i princip helt oanvänd i ett övergivet rum.......*suck* vilket onödigt köp...... :cry:

Jackan blir superbra att ha och eftersom isaac är för liten för att gå så mycket själv ville vi ha en lätt snabb smidig vagn som jag orkar med, vår duo är så tung o klumpig så jag anv den till att isaac sover i den på dagen......dyr sovplats......hoppas cyclonen blir mycket bättre.
sittvagn m fullt ligglägge och vändbar, den borde va bra.
:?

Rebozona har jag suktat efter sedan i våras så nu känss det som om dom blir en födelsedagspresent till Isaac o mig :D
Har fått bilder nu från emma och jag längtar redan att få knyta in mig o isaac i dem......
Användarens profilbild
Av mojsan
Snusibulingen skrev:... ville vi ha en lätt snabb smidig vagn som jag orkar med, vår duo är så tung o klumpig så jag anv den till att isaac sover i den på dagen......dyr sovplats......hoppas cyclonen blir mycket bättre.
sittvagn m fullt ligglägge och vändbar, den borde va bra. :?
Äsch! Du har ingen länk, jag googlade på cyclone, och det blev ju inget bra :roll: ?
Användarens profilbild
Av Snusibulingen
TUr att jag förlorade auktionen idag! vi ångrade oss vad gäller färgen så nu tar vi nya tag!
Haha.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?