Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bella
#11813
Inget mönster än på min kant. Ska nog ringa och kolla hur det går... :wink:
Användarens profilbild
Av Tabby
#12281
Åhhhh...BabyHip som finns på reklamloggan här bredvid har fått in den.

Vill ha men de är så fasligt dyra.
Användarens profilbild
Av Ester
#12282
MEn får man till ett shysst stickmönster så är det nog inte svårt att tillverka en egen för ett par hundralappar, då kan man ju välja färg helt själv.....

Jag MÅSTE ha en sån nu till våren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annars blir jag SJUUUUK! :wink:
Användarens profilbild
Av johanna
#12300
Min svärmor är en hejare på att sticka. Undrar om hon skulle kunna fixa en sån åt mig, kanske! Hon är redan anlitad att sticka en tröja med döskalle på för att matcha Maltes Bobuxar :D
Användarens profilbild
Av Ally
#12468
Hmm! E ju såå sugen på en blå sådandär! Fast en aning dyrt är det ju!
Undrar om det kan vara bra andrahandsvärde? Jag kommer ju bara ha användning för den under vår-sommar-höst i år? Isåfall kan det ju vara ok kanske? :? (galenpanna som är inne på minus på kontot! :roll: )
Användarens profilbild
Av Ally
#12477
Går här och ljuger och intalar mig själv att jag ju inte har köpt nåt klädesplagg till mig själv på VÄLDIGT länge! (Alltså bara mig, och inte till barnen) Sjal räknas ju till barn? Mamaponcho till mig? Eller?
Är det någon som beställt?
Användarens profilbild
Av Tabby
#12509
De vinröda är så läcker tycker jag. Suck, tänk om man var miljonär.
Användarens profilbild
Av Lingling
#12510
Ally skrev: Är det någon som beställt?
Undrar jag med, funderar på hur storlekarna är. Om jag inte bundit upp mig i annat jag tänkt sticka skulle jag kanske försöka mig på det. Alltid när jag ser såna där grejer vill jag göra själv.
Fast jag vill ha den där djupröda ... Kan ju ha den runt magen här framöver också, hemskt användbart :wink:
Kan ju egentligen inte vara svårare än ett par raggisar eller hur;)
Fast det tar längre - aj visste det var en hake!
Användarens profilbild
Av Lingling
#12525
Kristina skrev:http://www.babyhip.se/ har dom för 1595:- :shock: :oops: :roll:
Tack, idag hade de en infosida, förra veckan stod det bara att den skulle komma in - men de har inte den där härliga claret-färgen vad det verkar ...
Användarens profilbild
Av Suskiv
#12605
Är jag den enda som inte blivit såld på den. Är faktist inte alls sugen på en sån.
Av Alexandra
#12607
Suskiv skrev:Är jag den enda som inte blivit såld på den. Är faktist inte alls sugen på en sån.
Inte jag heller. Visst är den fin, men jag tycker att den verkar lite opraktisk med armarna låsta sådär :wink:
Och det känns som mycket pengar för den typen av plagg.
Användarens profilbild
Av Karen
#13444
http://www.littleturtleknits.com/patterns.htm

Här finns ett mönster till poncho att köpa. Den är inspirerad av den fantastiska holländska, men inte lika smashing. Den är kortare, bredare - och förstås därför mer praktisk antagligen. Med måttangivelser istället för exakt garn, så man kan välja garn själv.

Jag är lika fixerad som flera andra - bara måste ha en. Och den hemstickade är inte lika ball.

Men vad man borde göra, är ju en tröja, som går att vända på. Då kanske man inte kan få lika kroppsnära som ponchon - armhålen måste passa för både fram och bak, och då kanske extra vidd måste till som "påsar" till det hela.

Och den holländska ponchon borde ju ha några slags hål för sticka ut armarna, det skullle ju göra den mkt mer användbar.

Den mönsterkunniga väninnan, vad säger hon om tröja? Jag är superintresserad.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?