Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#9801
Ja, de är verkligen jättefina!

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
#9802
Det var det första "bärplagg" jag sett att jag kännt att jag "måste" ha. Döfina ju! *suktar*

Men vilka hutlösa priser! 169 + 9,50 Euro... det MÅSTE gå att fixa nåt liknande själv...
Användarens profilbild
Av exiteme
#9803
Har redan gjort en mamma/barn poncho av min gamla poncho..*S* Bildbevis kommer så fort Keyla vaknar och kan leka modell.

Maken bara skrattar åt all min kreativitet. Han struntar i om jag klipper sönder mina kläder. Toppenmake man har.. :D
Av Petra
#9805
exiteme skrev:Har redan gjort en mamma/barn poncho av min gamla poncho..*S* Bildbevis kommer så fort Keyla vaknar och kan leka modell.

Maken bara skrattar åt all min kreativitet. Han struntar i om jag klipper sönder mina kläder. Toppenmake man har.. :D

Jag tror att vi är många som skulle ställa oss o kö gör att köpa lite av dina alster ;-)
Användarens profilbild
Av April
#9812
Fint, fint!!! Jag blir imponerad som alltid ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
#9820
Ja det var en skitsnygg bärponcho.
Din egengjorda var ockå jättefin.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#9867
Superfina ! Exiteme verkligen! Har du bara gjort ett hål för Keylas huvud eller hur har du gjort?

Kram Pia
Användarens profilbild
Av Helena
#9990
Alven skrev:Det var det första "bärplagg" jag sett att jag kännt att jag "måste" ha. Döfina ju! *suktar*

Men vilka hutlösa priser! 169 + 9,50 Euro... det MÅSTE gå att fixa nåt liknande själv...
Jag tror att det är så dyra pga att de är gjorda av ullgarn av väldigt bra kvalitet. Frågan är ju om de ändå inte blir för kalla i Sverige, man får nog ha en extra jacka utanpå iallafall.
Användarens profilbild
Av Bella
#10241
Att sy en i fleece var ju ingen dum idé!
Det kanske finns något Burda- eller Stilmönster som man kan tjuvkika lite på. En sak som verkar bra med den stickade är att barnet sitter som i en liten påse, så att ponchon värmer barnets rumpa och ben bättre, plus att man själv blir bättre värmd långt ner på magen. Det här tål att funderas på!
Användarens profilbild
Av Alven
#10251
Helena skrev:Jag tror att det är så dyra pga att de är gjorda av ullgarn av väldigt bra kvalitet. Frågan är ju om de ändå inte blir för kalla i Sverige, man får nog ha en extra jacka utanpå iallafall.
Ja, det är nog snarare ett plagg för kyliga sommarkvällar än midvinter :D
Användarens profilbild
Av Bella
#10613
Jag har en kompis som har gått en tillskärarutbildning (eller vad det heter när man lär sig göra mönster och sy). Hon blev eld och lågor när hon fick se bilden av ponchon, skulle genast sätta igång och försöka tillverka. Om jag får ett mönster av henne så lovar jag att fråga om jag får dela med mig av det till er.
Användarens profilbild
Av Anso
#10614
ÅHHH!
Det låter skoj. Jag vässar stickorna då :D
/Anso
Användarens profilbild
Av Ester
#11794
Har det blivit nåt mönster?
Jag väntar otåligt, ska visa sjalen för min mamma och höra om hon tror hon kan lista ut hur den är gjord.....vill ju ha en till våren och svala sommarkvällar *drömma*

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?