Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
för de som är intresserad av att köpa en jacka så att man kan bära barn, jag hjälper att organisera en co-op för Suse's Kinder Coat (www.suseskinder.com).

om ni är intresserad kan ni gå in och registrera på
* Your group information:
Group name: EUkindercoatco-op
Group home page: http://groups.yahoo.com/group/EUkindercoatco-op
Group email address: EUkindercoatco-op@yahoogroups.com
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Vad betyder co-op? :oops:
De såg jättefina ut, jackorna... Synd bara att det ska vara så dyrt :roll:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
gissar på co-operation = samarrangemang typ sambeställning

eller?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Sockertopp skrev:gissar på co-operation = samarrangemang typ sambeställning

eller?
Jo, jag misstänkte att det var nåt sånt. :roll:
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
gissar på co-operation = samarrangemang typ sambeställning
yup! den är rätt.

co-op gör man när många beställer och får rabatt från "retail price". jag tycker att de inte är så dyra jämfort med andra bärjackor och man har 3 jackor i 1. en vinter jacka, en fleecejacka och en skaljacka som man kan ha som regnjacka också. och så har barnet luva.

denna co-op är väldigt kort och de har bra pris. den ska lanseras i webbutikerna nästa höst och den som ska importera de här till EU har beställt endast antal jackor. "once it's gone, it's gone" alltså, och då väntar man tills nästa år med deras retail price. jag hjälper till bara att få igång co-op för EU mammor så att det blir ordning på beställningen.

för de som är intresserad på priset kan man gå in och registrera på yahoogrouppen. jag lovar att jackans pris ligger under 1000kr. (frakten tillkommer så klart) (sorry, kann inte avslöja priset i forumet) :D :D

ria
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag är enormt intresserad, hur lång tid tar det innan man får den?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Men hallå, den var ju faktiskt fin! Är den vintervarm tro?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag vill nog vara med! Hur gör man??
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Sannasmamma:
Enligt beskrivningen i deras webbsida:

Will work for temperatures to about -25 degree when worn with a sweat shirt or sweater underneath

Kristina:

hon som är EU distributor på jackorna sa att så fort alla orders har kommit in tar det 5 dagar för jackorna att komma till dem. Frakten beror på vilken sorts shipping ni vill ha, men jag fortfarande väntar för mer info från henne angående detta och hur vi ska gå till med betalningen.

det finns ingen minimum order så co-op är okay oavsett om det är många eller inte många som beställer. den som är viktigast är att vi får in alla beställningar så fort som mojligt. jag har bett henne om jag kan få en vecka (från idag) att få ihop alla beställningar från de som är intresserad. 2 andra coop sker samtidit med vår EU coop (i USA och Kanada)

:D
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag har gått med på listan nu, ska jag säga till dig också att jag vill beställa eller (vilket jag så klart vill)?
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
Mia:

du kan gå in och registrera dig här:

Group home page: http://groups.yahoo.com/group/EUkindercoatco-op

och sedan finns där en database där du kan skriva in din info och hur många du vill beställa och vilken storlek du vill ha.

angående storlekar, jag ska posta mer information om detta i coop yahoogroup eftersom jag väntar från information både från EU distributor och de som ordnar co-op i USA.

:D
Av ma-jo
Jag med är intresserad! :D

Hur gör man nu... går med på den där listan? Vill också höra mera! :)

Går in o kollar...

Va fiiiiiin den där bilden var med både en tråring på ryggen o en 10 månaders fram - samtidigt! WOW säger jag supermysigt! :P
Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
kristina och sannasmamma: nu är membership okay. ni kan fylla in i databasen.

för de som känner andra mammor i EU som är intresserad av detta, vänligen informera de. den är bra att vi har möjlighet att göra en co-op här i EU så att vi slipper tull och moms jämfort om vi beställer från USA's coop.

jag fick information från vår EU distributor alldeles nyss så jag gjorde vår coop group på en gång.
:D :D
Av Aelia
sidan kan inte visas får jag här,varför???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?